Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dollface
vi brukte en amatør/hobbyfotograf.. [:)]
En kompis av ei jeg kjenner her på forumet..
Han tok bilder etter vielsen, hadde dessverre ikke eget studio, så pga dårlig vær ble bildene bare tatt inne i hallen på tinghuset..
Betalte 1500 kroner, og da hadde han fremkalt de fineste bildene i 10*15 og satt inn i et lite album for oss.. [:)]
Vi skal ha fest til sommeren, og satser på en bedre fotoshoot da, utendørs [:D]
ORIGINAL: 3xS
Han tok bilder etter vielsen, hadde dessverre ikke eget studio, så pga dårlig vær ble bildene bare tatt inne i hallen på tinghuset..
Betalte 1500 kroner, og da hadde han fremkalt de fineste bildene i 10*15 og satt inn i et lite album for oss.. [:)]
tenker sjøl at 1500-2000 kr må holde..
håper han ikke vil ha mer enn det[8D]
ORIGINAL: 3xS
tenker sjøl at 1500-2000 kr må holde..
håper han ikke vil ha mer enn det[8D]
Vi spurte han bare hva han ville ha.. vet han har tatt sånne småoppdrag før, konfirmasjon og sånt.. og da sa han 1000-1500.. Han brukte en god tid på redigering i etterkant, lyset inne på tinghuset var ikke akkurat supert.. [:-]
Vi kunne selvfølgelig brukt en proff og betalt deretter for å få skikkelig fine bilder, men vi syns det var helt greit..
Har hengt opp ett bilde på veggen, og de andre kan få ligge i skuffen og støve ned sammen med alle andre bilder.. [8D]