dere som har gifta dere

4xS

Forumet er livet
VIP
hvor mye kosta fotografen?

vi skal ha en hobbyfotograf som også er en gjest, han er gift med søskenbarnet mitt. vet ikke hvor mye man må betale? noen med forslag?[:)]

Vi betalte rundt 10.000 kr (men dette var jo med en stor bok med bilder og to ved siden av)

Vi betalte 7500 kr for fotograf i studio og med album med 25 bilder tror jeg. Med skinnbundet album og graverte navnene våre og bryllupsdagen

Vi hadde ikke fotograf fordi jeg ikke er så glad i å bli tatt bilder av. Samla heller inn bilder fra gjestene i etterkant og fikk masse fine bilder derfra som jeg fikset i photoshop. [:)]

Vi betalte ingenting,siden vi brukte ei venninne som er hobbyfortograf [:)]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Ikkeno[:D]

ganske sikker på at han tar seg betalt selvom han er gjest.. og det syns jeg er greit med tanke på utstyret han skal bruke osv, men hva er vanlig pris?
han skal ikke lage noen forstørrelser eller album eller sånn for det fikser jeg sjøl etterpå

Tror vi skal betale rundt 8000, det er for et album med bilder også da.. Kan du ikke høre med han da?hva han tenker[:)]

7000 med album[:)]

ORIGINAL: L86

Tror vi skal betale rundt 8000, det er for et album med bilder også da.. Kan du ikke høre med han da?hva han tenker[:)]

jo, men tenkte å vite litt på forhånd sånn at jeg har noe å sammenligne med og kan komme nmed forslag jeg også [:)]

[:)]

10,000. Altfor mye for såååå dårlige bilder.. Vi har skygger i ansiktet og sånn på mange av bildene, og på noen av bildene blunker vi.. HallO!! Drittfortograf!

ORIGINAL: smash

10,000. Altfor mye for såååå dårlige bilder.. Vi har skygger i ansiktet og sånn på mange av bildene, og på noen av bildene blunker vi.. HallO!! Drittfortograf!

så kjipt [&:]

vi brukte en amatør/hobbyfotograf.. [:)]
En kompis av ei jeg kjenner her på forumet..
Han tok bilder etter vielsen, hadde dessverre ikke eget studio, så pga dårlig vær ble bildene bare tatt inne i hallen på tinghuset..
Betalte 1500 kroner, og da hadde han fremkalt de fineste bildene i 10*15 og satt inn i et lite album for oss.. [:)]

Vi skal ha fest til sommeren, og satser på en bedre fotoshoot da, utendørs [:D]

ORIGINAL: Dollface

Han tok bilder etter vielsen, hadde dessverre ikke eget studio, så pga dårlig vær ble bildene bare tatt inne i hallen på tinghuset..
Betalte 1500 kroner, og da hadde han fremkalt de fineste bildene i 10*15 og satt inn i et lite album for oss.. [:)]

tenker sjøl at 1500-2000 kr må holde..
håper han ikke vil ha mer enn det[8D]

ORIGINAL: 3xS

Vi spurte han bare hva han ville ha.. vet han har tatt sånne småoppdrag før, konfirmasjon og sånt.. og da sa han 1000-1500.. Han brukte en god tid på redigering i etterkant, lyset inne på tinghuset var ikke akkurat supert.. [:-]
Vi kunne selvfølgelig brukt en proff og betalt deretter for å få skikkelig fine bilder, men vi syns det var helt greit..
Har hengt opp ett bilde på veggen, og de andre kan få ligge i skuffen og støve ned sammen med alle andre bilder.. [8D]

6000[:)]
fikk 60 bilder ferdig redigert i sort-hvitt, farger, halvtone og sephia[:)]

ORIGINAL: 3xS

Vi spurte han bare hva han ville ha.. vet han har tatt sånne småoppdrag før, konfirmasjon og sånt.. og da sa han 1000-1500.. Han brukte en god tid på redigering i etterkant, lyset inne på tinghuset var ikke akkurat supert.. [:-]
Vi kunne selvfølgelig brukt en proff og betalt deretter for å få skikkelig fine bilder, men vi syns det var helt greit..
Har hengt opp ett bilde på veggen, og de andre kan få ligge i skuffen og støve ned sammen med alle andre bilder.. [8D]

han vi skal ha er kjempe flink og har vunnet priser og hatt bilder i ulike blader osv, så mulig han er litt dyrere pga det.. men håper ikke det..

gidder ikke bruke massevis av penger på en proff fotograf vi heller, det er jo såå mange som er blitt flinke med speilreflekskamera nå at det er bortkasta å sløse rundt..

Back
Topp