Ble satt i gang så fikk ballongkateter onsdag kveld. Dagen etter møtte jeg opp på sykehuset og hadde da 4 cm åpning. De tok vannet klokka 11 og ga meg drypp (rier på pose
) og 19.40 var han ute
kjempefin fødsel 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror de fleste regner fra 5 cm6,5 timer i aktiv fødsel er det de har skrevet i papirene mine. Noen som vet hvor mange cm åpning aktiv fødsel regnes fra? 1,5 døgn med modningsrier på og av. Selve utpressingsfasen tok 16 minutter![]()
Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Mener det er 4cm6,5 timer i aktiv fødsel er det de har skrevet i papirene mine. Noen som vet hvor mange cm åpning aktiv fødsel regnes fra? 1,5 døgn med modningsrier på og av. Selve utpressingsfasen tok 16 minutter![]()
Tror de fleste regner fra 5 cm![]()
Kan være jeg tar feil, mener å huske jeg hørte det var 4. Men kan også være 5, jeg kom selv inn med 5cm åpning begge gangene, så vet ikke sikkertJeg har også erfart fra 5 cm. Ellers hadde jeg veldig lang aktiv fødseleller så går det på hvor sterke riene er eller hvor effektive de er.. Vet ikke, men har også hørt 4 cm
Jente 2010 & 2012 <3
Kan være jeg tar feil, mener å huske jeg hørte det var 4. Men kan også være 5, jeg kom selv inn med 5cm åpning begge gangene, så vet ikke sikkert
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14![]()
Her blir det også regnet fra 4 cm . Aktiv fødselOkSå vidt jeg kan huske så ble jeg sjekket på 4 cm, og neste gang de sjekket hadde jeg full åpning. Så da regnet de kanskje ifra 4 til meg da.