Dere som har flere barn.

Ble satt i gang så fikk ballongkateter onsdag kveld. Dagen etter møtte jeg opp på sykehuset og hadde da 4 cm åpning. De tok vannet klokka 11 og ga meg drypp (rier på pose:p) og 19.40 var han ute :) kjempefin fødsel :-)

21.5 time fra jeg ble satt igang. 12 dager på overtid. Rundt 14 timer aktiv fødsel. Men var mye frem og tilbake, satt igang, så roa ned da de var redd for at mini ble stressa, så satt på drypp for å få opp igjen riene. Pressa mellom 1,5 og 2 timer før lille var ute.

Aktiv fødsel (og først da jeg fikk regelmessige rier) klokken 02:00 og 05:17 var jenta mi født :D

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

6,5 timer i aktiv fødsel er det de har skrevet i papirene mine. Noen som vet hvor mange cm åpning aktiv fødsel regnes fra? 1,5 døgn med modningsrier på og av. Selve utpressingsfasen tok 16 minutter :-)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Våknet av rier kl 1000, ble lagt inn på sykehuset med 4 cm åpning kl 2330, først kl 2132 neste dag var hun ute :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

27 timer fra vanne gikk. Måtte få drypp for å få opp riene.
Med nr 2 gikk vannet også først. Han var ute 60 timer etter vannavgang. Fikk modningspiller i to dager. 3 dagen fikk jeg drypp å da var han ute i 4 tiden på natta.

6,5 timer i aktiv fødsel er det de har skrevet i papirene mine. Noen som vet hvor mange cm åpning aktiv fødsel regnes fra? 1,5 døgn med modningsrier på og av. Selve utpressingsfasen tok 16 minutter :-)

Tror de fleste regner fra 5 cm :)

1. barn: 42 timer
2. barn: 11 timer

46 timer med førstemann. Den var igangsatt... 6 timer med andremann - da begynte det av seg sjøl, og gikk mye mye bedre! Håper å slippe igangsetting denne gangen, sjøl om jeg tror igangsetting kan oppleves greit for noen også...

Tja, vannet gikk kl 09 på mårran. Kl. 15. hadde jeg 6 cm åpning og kl. 17.25 var han ute, de timene gikk fort! :)

Mener det er 4cm :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Tror de fleste regner fra 5 cm :)

Jeg har også erfart fra 5 cm. Ellers hadde jeg veldig lang aktiv fødsel :p eller så går det på hvor sterke riene er eller hvor effektive de er.. Vet ikke, men har også hørt 4 cm

Jente 2010 & 2012 <3

Jeg har også erfart fra 5 cm. Ellers hadde jeg veldig lang aktiv fødsel :p eller så går det på hvor sterke riene er eller hvor effektive de er.. Vet ikke, men har også hørt 4 cm

Jente 2010 & 2012 <3
Kan være jeg tar feil, mener å huske jeg hørte det var 4. Men kan også være 5, jeg kom selv inn med 5cm åpning begge gangene, så vet ikke sikkert :)

Kom på føden fredag med 3 cm, fødte mandag kl 12...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Kan være jeg tar feil, mener å huske jeg hørte det var 4. Men kan også være 5, jeg kom selv inn med 5cm åpning begge gangene, så vet ikke sikkert :)

Ok :-) Så vidt jeg kan huske så ble jeg sjekket på 4 cm, og neste gang de sjekket hadde jeg full åpning. Så da regnet de kanskje ifra 4 til meg da.

Vannet gikk rundt halv 7 om morran, klokka 16 var hun ute. Selve fødselen tok 40 min=)

Ok :-) Så vidt jeg kan huske så ble jeg sjekket på 4 cm, og neste gang de sjekket hadde jeg full åpning. Så da regnet de kanskje ifra 4 til meg da.

Her blir det også regnet fra 4 cm . Aktiv fødsel :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp