Ble satt i gang så fikk ballongkateter onsdag kveld. Dagen etter møtte jeg opp på sykehuset og hadde da 4 cm åpning. De tok vannet klokka 11 og ga meg drypp (rier på pose) og 19.40 var han ute kjempefin fødsel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror de fleste regner fra 5 cm6,5 timer i aktiv fødsel er det de har skrevet i papirene mine. Noen som vet hvor mange cm åpning aktiv fødsel regnes fra? 1,5 døgn med modningsrier på og av. Selve utpressingsfasen tok 16 minutter
Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Mener det er 4cm6,5 timer i aktiv fødsel er det de har skrevet i papirene mine. Noen som vet hvor mange cm åpning aktiv fødsel regnes fra? 1,5 døgn med modningsrier på og av. Selve utpressingsfasen tok 16 minutter
Tror de fleste regner fra 5 cm
Kan være jeg tar feil, mener å huske jeg hørte det var 4. Men kan også være 5, jeg kom selv inn med 5cm åpning begge gangene, så vet ikke sikkertJeg har også erfart fra 5 cm. Ellers hadde jeg veldig lang aktiv fødsel eller så går det på hvor sterke riene er eller hvor effektive de er.. Vet ikke, men har også hørt 4 cm
Jente 2010 & 2012 <3
Kan være jeg tar feil, mener å huske jeg hørte det var 4. Men kan også være 5, jeg kom selv inn med 5cm åpning begge gangene, så vet ikke sikkert
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14
Her blir det også regnet fra 4 cm . Aktiv fødselOk Så vidt jeg kan huske så ble jeg sjekket på 4 cm, og neste gang de sjekket hadde jeg full åpning. Så da regnet de kanskje ifra 4 til meg da.