Dere som har født nå (og er flergangs) - hvordan går ammingen?

En tråd i 'November 2020' startet av _streken_, 7 Nov 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Novemberhåp Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Går veldig bra:) har mye melk og begynt å levere til melkebanken itillegg

• Vinner Vinner x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  2. _streken_ Glad i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Oj, du er heldig! :)
    Hadde du mye melk med nr. 1 også, eller?

3. Novemberhåp Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Ja heldig med denne

• Liker Liker x 1
  4. Høstdrøm Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

I mitt første svangerskap lekket jeg hele tiden, men i nå i andre svangerskap har jeg ikke sett en dråpe!

men tror ikke det spiller noen rolle - har hatt ekstremt mye melk etter at babyen kom til verden begge gangene :)

• Nyttig Nyttig x 1
  5. hmy Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Tror ikke jeg har fått så mye melk enda, den ser veldig tynn ut enn så lenge. Kjenner liksom litt spreng, men ikke noe utdrivning. Men ungen er somregel fornøyd, så jeg burde vel slå meg til ro med det. Med ekstremt lav blodprosent, blodtrykk og høy puls burde jeg vel være fornøyd med at jeg i det hele tatt produserer noe :happy: Håper det blir litt bedre etter at jeg fikk litt blodoverføring!

• Optimistisk Optimistisk x 1
  6. _streken_ Glad i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Hvor lenge siden er det du fødte?
    Så lenge ungen virker happy er det nok ingenting å bekymre seg for! Masse lykke til videre :Heartred

7. ToniBee85 Flørter med forumet

Dag 4 nå, har brystspreng, mye melk og sterk utdrivningsrefleks, så lille sliter litt med å få i seg alt som kommer uten å sette det i halsen :/

8. hmy Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Prøvd å håndmelke før du legger til? Slik at melken ikke spruter ut med det første. Cottermansgrepet hvis det sprenger veldig, funker veldig fint! Håper det gir seg snart

9. hmy Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Hun er 2 døgn, og melken kom i går/natt ❤ Og hun hadde kun gått ned 20 gram, så noe var det nok der likevel. :happy:

Del denne siden