Dere som har født før...

Dette blir mitt 3barn. Denne gangen er jeg ikke nervøs i det hele :D
Jeg har aldri vært i bedre form, trener masse og er kjempe sunn så tror dette blir et bra svangerskap :) Og fødselen gleder jeg meg masse til.
Ja masse smerte, men syns det var så utroligt ubeskrivelig bra å føde at jeg bare gleder meg. Og den følelsen når en får barnet i armene, magisk <3
Så jeg gleder meg masse :D
Godt å høre man kan glede seg da å at man kan trene. Men hvor mye kan man trene egentli?
Jeg har jo lyst å holde meg i form å prøve å ikke gå opp så mye i vekt ( i form av fett osv, skjønner jo at et menneske i magen veier litt ;) )

Godt å høre man kan glede seg da å at man kan trene. Men hvor mye kan man trene egentli?
Jeg har jo lyst å holde meg i form å prøve å ikke gå opp så mye i vekt ( i form av fett osv, skjønner jo at et menneske i magen veier litt ;) )
Å trene i et svangerskap er bare flott :)
Sånn som jeg har lest er det bra for både mor og barn når det gjelder blodtrykket, bekkenplager og svangerskapsdiabetes blant annet.
Men man må jo ta hensyn og kjenne etter mens man trener at man ikke trener for hardt. Er masse å søker på artikler angående dette da jeg vill vite at jeg ikke gjør noe feil :)

Er veldig rolig! Eneste jeg vet jeg kommer til å grue meg til er etterrier... Var jævelig med nr 1, var helt jævelig med nr 2. Måtte få morfin intravenøst... Ellers gleder jeg meg til fødsel...

Er veldig rolig egentlig. Eneste som "gnager" litt er om jeg føder prematurt denne gangen også..

Jeg gruer meg overhodet ikke til fødselen. Er mer bekymret for SA/MA enn for fødselen :P

Back
Topp