Dere som har fått vite kjønn

Stemte med kinesisk fødselslart og magefølelsen til far (og delvis meg) hvis vi fikk vite rett i dag , det blir en gutt :Heartred:love7:Heartblue
 
Alle kjerringråd var feil, de viste jente. Ring og nål over magen, tisse i natron, alle fødseleskartene.. Magefølelsen har vært STERK på at det er gutt, jeg kunne ikke se for meg eller tenke at det var jente. Nå er det bekreftet at magefølelsen stemte:happy:
 
Det var litt vanskelig å se på tul, men hvis vi fikk vite riktig der så stemte det overhodet ikke med magefølelsen, men med kinesisk fødselskart :)

Da har vi blitt korrigert, stemte med magefølelsen, men ikke med fødselskart :)
 
Nå har eg sjekket kjønn forrige uke og denne uken. Både med 3d, 4d og 2d. Det er uten tvil jente. Alle fødselkart stemmer, men magefølelsen mente gutt.
 
Vi venter jente og det var også magefølelsen til både meg og mannen :dummy1::Heartpink
 
Vi venter (mest sannsynlig) en gutt. Så da stemte magefølelsen eller trangen min til å kalle babyen en han og natrontesten.
Kinesisk fødselskart og japansk metode for å finne kjønn stemte ikke.

Nå vet jeg ikke 100% om det blir gutt. De som hadde undersøskelsen var enige i starten, men så ble hun ene litt usikker når hun skulle gå kjapt gjennom etter hun første.
Så da er jo jeg også litt i tvil da, selv om de sa seg enige i slutten av undersøkelsen (siden de begge hadde sett likt i starten). Så jeg er jo litt skeptisk da... Kan hende det ligger å lurer ei jente inni der likevel. Hehe, blir spennende å se.
 
Vi venter (mest sannsynlig) en gutt. Så da stemte magefølelsen eller trangen min til å kalle babyen en han og natrontesten.
Kinesisk fødselskart og japansk metode for å finne kjønn stemte ikke.

Nå vet jeg ikke 100% om det blir gutt. De som hadde undersøskelsen var enige i starten, men så ble hun ene litt usikker når hun skulle gå kjapt gjennom etter hun første.
Så da er jo jeg også litt i tvil da, selv om de sa seg enige i slutten av undersøkelsen (siden de begge hadde sett likt i starten). Så jeg er jo litt skeptisk da... Kan hende det ligger å lurer ei jente inni der likevel. Hehe, blir spennende å se.

Oi! Det var litt spesielt da. Tenker du da å betale for privat ultralyd eller venter du til fødsel?
 
Oi! Det var litt spesielt da. Tenker du da å betale for privat ultralyd eller venter du til fødsel?
Nei, betaler ikke noe ekstra ultralyd. Men er nok en stor sjanse for at vi skal inn til vekstkontroll senere i svangerskapet siden storesøster var litt lita, så da får vi nok se det da. Hvis ikke får vi heller bli ekstra overrasket når baby kommer :p
 
Nei, betaler ikke noe ekstra ultralyd. Men er nok en stor sjanse for at vi skal inn til vekstkontroll senere i svangerskapet siden storesøster var litt lita, så da får vi nok se det da. Hvis ikke får vi heller bli ekstra overrasket når baby kommer :p

Jeg hadde ikke klart å vente hvis det var meg :woot:
 
De var ikke 100% sikre på jente på OUL, men nesten... Da stemte verken magefølelse eller kart:happy: Jeg har tilogmed kalt babyen for "han" på refleks veldig ofte, og utelukkende grubla på guttenavn. Så feil kan man ta:happy::hilarious:
 
Magefølelsen sa feil, mens mange kjerringråd var riktige.

Jeg var helt overbevist om at det var gutt.
Ble fort at jeg sa «han» når jeg refererte til babyen, og hvis jeg har kikket på klær så har jeg blitt «dratt» mot gutteklærne.

Men her kommer det vist ei lita jente ❤️
 
Magefølelsen sa feil, mens mange kjerringråd var riktige.

Jeg var helt overbevist om at det var gutt.
Ble fort at jeg sa «han» når jeg refererte til babyen, og hvis jeg har kikket på klær så har jeg blitt «dratt» mot gutteklærne.

Men her kommer det vist ei lita jente ❤️
Samme her:happy: Har vært og hentet jenteklærne på loftet nå, og det føles alldeles merkelig:hilarious:
 
Back
Topp