Dere som har fått vite kjønn

Peanut2018

Gift med forumet
Septemberbarna 2019
Har det stemt med magefølelsen, kinesisk fødselskart, japansk metode å finne kjønn og/eller natrontesten?

Spennende å se om noe av det har vært riktig eller om alt har vært feil. :happy:
 
stemte ikke med kinesisk fødselskart. Jeg hadde ingen magefølelse men både mamma og svigermor var sikker på jente og det blir det ☺
 
Det var litt vanskelig å se på tul, men hvis vi fikk vite riktig der så stemte det overhodet ikke med magefølelsen, men med kinesisk fødselskart :)
 
Vi fikk vite på tul uke 12+4 så jeg maler ikke rommet rosa enda Men det stemte med magefølelsen min så jeg begynner nok så smått å strikke noe rosa
 
Har det stemt med magefølelsen, kinesisk fødselskart, japansk metode å finne kjønn og/eller natrontesten?

Spennende å se om noe av det har vært riktig eller om alt har vært feil. :happy:
Jeg vet at befruktning har skjedd rett i månedsskiftet desember / januar, og dermed gir alle tabellene begge kjønn som resultat.. :p Natrontesten tok jeg aldri.

Jeg hadde ikke så mye magefølelse, men kjæresten var overbevist om at det ble en gutt til, fordi nesten alle barn i hans familie i 3 generasjoner har vært gutter. Han fikk rett. :p
 
Hvis forrige ul stemmer blir det jente og det stemmer ikke med kinesisk fødekart, men stemmer med magefølelsen :happy:
 
Magefølelsen sa at det er ei jente men mannen min sa at det er en gutt. Igår på ultralyd 16+2 jordmor sa at det er 100% gutt :)
 
Nå vet jeg ikke ennå hva det blir denne gangen, men med nr 1 og 2 stemte verken magefølelsen eller kinesisk fødselskart. Så denne gangen stoler jeg ikke på noen av delene :p
 
Det stemte ikke med kinesiske fødselskart, men stemte med quizen her på babyverden. Og jeg har allerede vært og kjøpt en søt liten kjole :shy::dummy1:
 
Jeg har fått jente på både det japanske og kinesiske fødekartet. Jeg har også hele tiden hatt en sterk magefølelse på at det var jente; drømt ofte at det skulle være jente og tenkt på babyen i magen som «hun». I dag fikk vi bekreftet at magefølelsen og alle «teorier» stemte - vi venter ei lita jente:dummy1:
 
Hvis det vi fikk vite på tul forrige uke er riktig, så stemmer det med kinesisk fødselskart men ikke med magefølelsen :D
 
Back
Topp