Dere som har fått barn

ORIGINAL: Becky87

Her er vi igang igjen med prøvingen på nr 2.
Vi prøvde i 2 år på lillegutt (Ble gravid etter 20 mnd, men endte i MA), og hadde totalt 11 pergokurer (først en enkel, så 9 dobble, så 1 enkel etter MA'en).
Jeg har ikke gått på noe prev etter jeg fikk han for 14 mnd siden, men mannen har brukt gummi.
Vi sluttet med gummien etter nyttår, og satt i slutten av januar med positive tester.
Men det endte desverre i MA i sist uke, så nå er jeg midt i min andre MA.

Jeg håper spira sitter fort igjen når jeg er ferdig å blø.
Det virker iallefall som kroppen min funker bedre nå enn den gjorde når vi prøvde på føstemann.


Det var trist å høre.. Håper en ny spire snart sitter[:D]

klem
 
ORIGINAL: GledeSprederen

ORIGINAL: Missy_

ORIGINAL: GledeSprederen

hei er bare inne og snoker litt men jeg fikk tvillinger første mai i fjor (har pos så hadde en hormon kur før de satt) og vi startet ikke på prev eller noe etter de kom (de kom for tidlig så de lever ikke) men 6 mnd etter satt den jeg har i magen og den er hjemmelaget det kom som ett sjokk for meg.. skulle starte på samme hormon behandling som tvillingene så sitter med medisiner nå som bare ligger og venter..

jo glemte det vi brukte 4 år på tvillingene før vi ba om hormon behandling..

klem


Husker deg og historien din veldig godt, forferdelig trist, tårene trillet når jeg leste om det. . Du hørte vel til terminforum et par mnd før meg.  Så koselig å høre at den satt av seg selv og at dere slapp å slite så enormt for nestemann da[:)]
Masse lykke til med siste del av svangerskapet[:D]



jepp tilhørte august forumet jeg.. derfor har jeg den signaturen =)
vi var klare for en ny hormon kur tok bare test for og sjekke om jeg kunne ta primolut jeg[:D] men den viste ikke bare 1 strek nei.. og jeg hadde gitt opp håpet på mirakler så blei litt sjokka.. tok ikke mindre en 6 tester på 4 dager.[8D] hehe

tusen takk og mase lykke til med prøvingen.. klem


Dere fortjente jo virkelig et mirakel også[:D] Skjønner godt det med testene, svidde av noen jeg også når jeg endelig ble gravid med gutten vår[8D]

klem
 
eg husker eg ble medlem her inne i 2006 engang....fikk ikke mens etter p pille slutt, gåkk på volvat etter 7 mnd og ble sjekket ut. har PCOS. gikk på en hel haug med pergo kurer uten å få eggløsning. så det endte med ivf og vi fikk prinsen våres for to år siden[:D] siden eg har pcos så tenkte eg at eg skulle skippe prevansjon etter fødsel.......tja, vi har vel kanksje prøvd skikkelig i snart ett år......

så fikk eg pergo av gyn, tok først en enkel,ingen eggløsning.....tok en dobbel,ingen eggløsning, så tok eg en dobbel til, og fikk sånn sinnsyk eggløsning at eg hadde problemer med å sitte[:D][:D][:D][:D][:D]og då satt spiren igjen hos oss[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]



ønkser deg lykke til, og husk, at det er mulig[:D][:D][:D][:D]
 
Brukte ca 4år på førstemann(da hadde vi startet adopsjonsprosess)pgr syster på eggstokkene. neste er adoptert og neste etter det satt på to pp. etter henne kom ønskom et 4barn. jeg ble gravid etter4-5pp, men mistet i uke 11, så ble jeg gravid etter 6-7pp, men mistet igjen. etter det prøvde vi i over 1år uten resultat og ga så opp. nå er jeg 39år og blir jeg gravid er det en lykke, men må kose oss med de tre fantastisk barna vi har.
 
ORIGINAL: VilSåGjerne

eg husker eg ble medlem her inne i 2006 engang....fikk ikke mens etter p pille slutt, gåkk på volvat etter 7 mnd og ble sjekket ut. har PCOS. gikk på en hel haug med pergo kurer uten å få eggløsning. så det endte med ivf og vi fikk prinsen våres for to år siden[:D] siden eg har pcos så tenkte eg at eg skulle skippe prevansjon etter fødsel.......tja, vi har vel kanksje prøvd skikkelig i snart ett år......

så fikk eg pergo av gyn, tok først en enkel,ingen eggløsning.....tok en dobbel,ingen eggløsning, så tok eg en dobbel til, og fikk sånn sinnsyk eggløsning at eg hadde problemer med å sitte[:D][:D][:D][:D][:D]og då satt spiren igjen hos oss[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]



ønkser deg lykke til, og husk, at det er mulig[:D][:D][:D][:D]


Ååå husker deg godt vilSåGjerne. Vi var nok i samme prøvegruppe for lenge siden. Ser din første er over 2 år nå, mens min blir 2 år i Juni. Så koselig at du er blitt gravid igjen !!!! GRATULERER SÅ MASSE !!!

Ser i denne tråden og de andre trådene også at mange virkelig sliter. Er bare så synd at det skal være så vanskelig å få til det vi ønsker...
 
raja10 og VilSåGjerne: Jeg husker dere så godt! Tenk at deres små er rundt 2 år allerede[:D][:D] Gratulerer så mye med ny spire VilSåGjerne[:D]

Vi brukte litt over 3 år. Gikk på mange pergokurer, men til slutt endte vi opp med prøverør og det klaffet det på første ICSI. Irriterende at de ikke fant ut at sambo hadde dårlige svømmere da han leverte prøve, var jo ingen vits at jeg gikk på pergo[>:] Har liten tro på at vi kan klare det selv, men jeg kommer ikke til å begynne på prev igjen[:)]
 
ventet til mini var ca et år. Vibrukte også 2år på første[8D] Men selv omdet tok lang tid med første så kan det jo plutselig klaffe tidlig med neste og kroppen burde få MINST 1år pause før neste graviditet[:)]
 
Prøvde i 3 år før hun satt![:)]

Ikke starta med noen prevansjon nei,tar nok tid med nr 2 også når den tid engang forhåpentligvis kommer![:)]
 
prøvde da ikke på nr 1 dette for jeg var steril (sa leger) prevansjonsfri i 6år
 
nr 2 tok 1år og 3 mnd
nr 3 tok 1år og 5mnd
 
så når denne kommer ut er det stopp her
 
Lurer veldig på om vi skal starte med prevensjon eller ikke...
 
Brukte jo 2.5år på Lille, såe..
Men blir vel mest sannsynlig kobberspiral, da det bare er å prøve når den er ute [:D]
For det kommer ikke hormoner i min kropp mer!!
 
Back
Topp