Kjempe bra du fikk ny bag og sportsdel! Men av ren nysgjerrighet, måtte du betale fullpris på vogna? Jeg syntes de utsatte deg for unødvendig mye tull...jeg hadde ikke forventet en brukt/demovogn uten at det hadde vært opplyst på forhånd..
Bra du sto på! Men synes hele greia høres rart ut. Var vel Babycare som sendte en vogn som hadde vært hos annen kunde først, og blitt returnert? Skulle tro Emmaljunga ikke hadde noe feil her hvertfall. Men Babycare må jo være god på service for at Emmaljunga skal gidde å ha de som forhandler![]()
Understellet mente de at det det kunne komme olje søl på pga smøring i hjulene, så valgte å la det hver da det ellers var fint etter en vask. Betalte fullpris på vognen men fikk beholde den sitte/bagdelen jeg klagde på også, så da har jeg endel reserve deler til vognen selv om noe har blitt montert tidligere. Jeg orker ikke kjempe mer med de så sier meg fornøyd
Heldigvis tok de kontakt med babycare og fant en løsning
Bra du tok kontakt med de! Det er jo også deres interesse at forhandlere er ordentlige når de selger produktene deres