Dere som har Emmaljunga NXT90

Lykkenerstor

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Juligull2021
Junibollene 2023
Jeg så det var flere her som hadde kjøpt NXT90, når jeg kjøpte emmaljunga mondial var det lappet på vogna som visste at den var ny, den her har ingen lapper seg, var det noe lapper på deres elle gjør de ikke det lengre?
I tillegg var det ut hull i forpakningen når jeg fikk den, så jeg lurer på om jeg har fått brukt(nyvogn) for den mangler det ene festet på understellet for å få hengt på nettingen under.
 
Vi har den, men den ble kjøpt sommeren 2019 til førstemann. Vi fikk den montert i butikken, så jeg husker egentlig ikke om det var lapper på den.

Hvor har du kjøpt den fra? Det virker jo veldig rart at det ene festet til «handlenettet» under mangler. De er jo forpliktet til å informere om at du kjøper en utstillingsvogn og da skal man jo også kunne forvente rabatt.
 
Vi har den, men den ble kjøpt sommeren 2019 til førstemann. Vi fikk den montert i butikken, så jeg husker egentlig ikke om det var lapper på den.

Hvor har du kjøpt den fra? Det virker jo veldig rart at det ene festet til «handlenettet» under mangler. De er jo forpliktet til å informere om at du kjøper en utstillingsvogn og da skal man jo også kunne forvente rabatt.
Kjøpt den fra babycare over nett
 
Du bør kontakte butikken siden det var mangler på vogna. Hvis den har vært brukt burde det kanskje ses flere merker på den? F eks på hjulene.
 
Du bør kontakte butikken siden det var mangler på vogna. Hvis den har vært brukt burde det kanskje ses flere merker på den? F eks på hjulene.
Har sendt mail til kundeservice, det var flere flekker på understellet
 
Jeg så det var flere her som hadde kjøpt NXT90, når jeg kjøpte emmaljunga mondial var det lappet på vogna som visste at den var ny, den her har ingen lapper seg, var det noe lapper på deres elle gjør de ikke det lengre?
I tillegg var det ut hull i forpakningen når jeg fikk den, så jeg lurer på om jeg har fått brukt(nyvogn) for den mangler det ene festet på understellet for å få hengt på nettingen under.
Hos oss manglet også det ene festet. Bestilte vogna hos rudo.no. men en telefon til kundeservice gjorde at dem ettersendte riktig del. Har fårstått det sånn at denne delen mangler hos mange som har kjøpt nyvogn.
 
Hos oss manglet også det ene festet. Bestilte vogna hos rudo.no. men en telefon til kundeservice gjorde at dem ettersendte riktig del. Har fårstått det sånn at denne delen mangler hos mange som har kjøpt nyvogn.
Så merkelig at det har hendt med flere, rart de ikke kontrollerer at alt er som det skal før de sender.
 
Vi kjøpte utstillingsvogn i lokal baby butikk. Fikk med lapp som skulle fylles ut av de som monterer vognen. Pappa gjorde det her og fylte ut beviset så har vi det om vi selger den, men sånn de skjønte det var det mest normalt at butikken som gjorde det.
 
Jeg så det var flere her som hadde kjøpt NXT90, når jeg kjøpte emmaljunga mondial var det lappet på vogna som visste at den var ny, den her har ingen lapper seg, var det noe lapper på deres elle gjør de ikke det lengre?
I tillegg var det ut hull i forpakningen når jeg fikk den, så jeg lurer på om jeg har fått brukt(nyvogn) for den mangler det ene festet på understellet for å få hengt på nettingen under.
Godt du har kontaktet kundeservice. Jeg mottok bagdelen i forrige uke. Da var det lapp festet på den delen hvertfall
 
Jeg så det var flere her som hadde kjøpt NXT90, når jeg kjøpte emmaljunga mondial var det lappet på vogna som visste at den var ny, den her har ingen lapper seg, var det noe lapper på deres elle gjør de ikke det lengre?
I tillegg var det ut hull i forpakningen når jeg fikk den, så jeg lurer på om jeg har fått brukt(nyvogn) for den mangler det ene festet på understellet for å få hengt på nettingen under.


Vi kjøpte vår NXT90 ny ifra barnas hus og fikk med lappene på.

hvordan har det gått med deg? Ser det er en stund siden du la ut innlegget men håper du har fått igjen penger eller fått tilsendt nytt:happy:
 

Vedlegg

  • 4E9DBA4A-E0BF-479A-A558-73C4B67C524A.jpeg
    4E9DBA4A-E0BF-479A-A558-73C4B67C524A.jpeg
    21,6 KB · Visninger: 18
Vi kjøpte vår NXT90 ny ifra barnas hus og fikk med lappene på.

hvordan har det gått med deg? Ser det er en stund siden du la ut innlegget men håper du har fått igjen penger eller fått tilsendt nytt:happy:
Jeg har fremdeles ikke får ordnet det. Babycare nekter å ta vognen i retur. Det var et stort hull i tekstilen på bagdelen også. Har kontaktet emmaljunga også, så håper jeg får støtte fra de.
Babycare kommer jeg nok aldri til å handle hos igjen.
 
Jeg har fremdeles ikke får ordnet det. Babycare nekter å ta vognen i retur. Det var et stort hull i tekstilen på bagdelen også. Har kontaktet emmaljunga også, så håper jeg får støtte fra de.
Babycare kommer jeg nok aldri til å handle hos igjen.
Jøss, det var jo litt av en service! Vi kjøpte på nett fra rudo, var lapp på den.
 
Jeg har fremdeles ikke får ordnet det. Babycare nekter å ta vognen i retur. Det var et stort hull i tekstilen på bagdelen også. Har kontaktet emmaljunga også, så håper jeg får støtte fra de.
Babycare kommer jeg nok aldri til å handle hos igjen.

Fytti for en dårlig kundeservice!! Skriv gjerne på trustpilot så andre får vite om det...
Min NXT90 hadde også en lapp på bagdelen som ny. Bestilte direkte fra emmaljunga.com da :)
 
Fytti for en dårlig kundeservice!! Skriv gjerne på trustpilot så andre får vite om det...
Min NXT90 hadde også en lapp på bagdelen som ny. Bestilte direkte fra emmaljunga.com da :)
Helt enig! Har ikke betalt for vognen enda, men om det utfallet blir at jeg må betale full pris for vognen skal jeg absolutt ta tipset ditt om å skrive på trustpilot! :)
 
Sniker.
Eg bestilte emmaljunga nxt90 frå Babycare for ein måned siden. Den hadde lapp på bagdelen, og alt var ellers som det skulle vere.
 
En liten oppdatering:
Etter mye frem og tilbake tok jeg kontakt med Emmaljunga direkte, de tok kontakt med babycare og ble enige om å sende ny bag og sportsdel! Så etter mange tråder fra min side ble det en happy ending, vognen står nå montert og klar til bruk trygt hjemme :p
 
En liten oppdatering:
Etter mye frem og tilbake tok jeg kontakt med Emmaljunga direkte, de tok kontakt med babycare og ble enige om å sende ny bag og sportsdel! Så etter mange tråder fra min side ble det en happy ending, vognen står nå montert og klar til bruk trygt hjemme :p

Kjempe bra du fikk ny bag og sportsdel! Men av ren nysgjerrighet, måtte du betale fullpris på vogna? Jeg syntes de utsatte deg for unødvendig mye tull... :rolleyes: jeg hadde ikke forventet en brukt/demovogn uten at det hadde vært opplyst på forhånd..
 
En liten oppdatering:
Etter mye frem og tilbake tok jeg kontakt med Emmaljunga direkte, de tok kontakt med babycare og ble enige om å sende ny bag og sportsdel! Så etter mange tråder fra min side ble det en happy ending, vognen står nå montert og klar til bruk trygt hjemme :p
Bra du sto på! Men synes hele greia høres rart ut. Var vel Babycare som sendte en vogn som hadde vært hos annen kunde først, og blitt returnert? Skulle tro Emmaljunga ikke hadde noe feil her hvertfall. Men Babycare må jo være god på service for at Emmaljunga skal gidde å ha de som forhandler :dance008
 
Back
Topp