Dere som har dyr.

AilOn

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Har dere merket noe forskjell på atferden til dyrene enda? :p

Husker fra mitt forrige svangerskap at katten min bodde på magen min fra før jeg fant ut av svangerskapet (fant det ut seint).
Nå har vi hund, og han er så mammadalt fra før at jeg vet ikke om jeg vil merke en forskjell :D

Har to katter, merker null forskjell, men de er ikke av de mest kosete typene eller :rolleyes:

Har dere merket noe forskjell på atferden til dyrene enda? :p

Husker fra mitt forrige svangerskap at katten min bodde på magen min fra før jeg fant ut av svangerskapet (fant det ut seint).
Nå har vi hund, og han er så mammadalt fra før at jeg vet ikke om jeg vil merke en forskjell :D

Samme utfordringen... mammadalten av en hund her forlater bare min siden om noen andre har mat :hilarious:

Katten min merker jeg en forskjell på, hun er mye mer kosete og vil gjerne ligge så nærme meg som mulig (hun velger meg over samboer for tiden), mens hunden har jeg ikke merket noe annerledes på enda, mammadalt han også:hilarious:

Nei, hunden vår er «pappajente» stort sett .. før og nå.. helt ok :joyful:

Ikke merka noe spesielt på hunden vår enda. Eneste gang han har møtt noen som var gravid var ei venninne som vel var 6-7 måneder på vei, og da skulle han ligge på magen, så mulig han bare er treig i oppfattelsen :p

Jeg hadde besøk av en hund i forgårs som alltid er litt skeptisk for folk og hunder som absolutt skulle sitte på fanget mitt å knurre til de rundt hele tiden :nailbiting: Syk opplevelse, var redd hun skulle avsløre meg :hilarious:
Min hund er mammadalt fra før, merker bare at han blir ekstra glad for å se meg og skal full kontroll på meg 24/7. Han var en klegg fra før av, men nå er han superlim :D Jeg har ingenting i mot det, jeg syns det er så søtt :love2 Og så hjelper det på at jeg og alle andre er vant til at han fotfølger meg hele tiden så det ikke er slitsomt for meg og at ingen rundt mistenker noe :)

Jeg hadde besøk av en hund i forgårs som alltid er litt skeptisk for folk og hunder som absolutt skulle sitte på fanget mitt å knurre til de rundt hele tiden :nailbiting: Syk opplevelse, var redd hun skulle avsløre meg :hilarious:
Min hund er mammadalt fra før, merker bare at han blir ekstra glad for å se meg og skal full kontroll på meg 24/7. Han var en klegg fra før av, men nå er han superlim :D Jeg har ingenting i mot det, jeg syns det er så søtt :love2 Og så hjelper det på at jeg og alle andre er vant til at han fotfølger meg hele tiden så det ikke er slitsomt for meg og at ingen rundt mistenker noe :)

Oi! Så koselig. Håper min blir sånn å :hilarious::p

Jeg har 2 katter og en hund, kattene har blitt mer klengete og vil helst være inntil hele tiden, den ene var sånn fra før, men den andre har begynt mer nå:) De har blitt så ille at i perioder står de utenfor døra til doen og skriker om de ikke får være med inn:wacky: hunden merker jeg ikke noe på:p

Jeg har to hunder og to katter. Merker ikke så stor forskjell på hundene, de er klengete og vil på fanget uansett. Hannkatta vår er skikkelig mammadalt, har alltid vært, så merker ikke så mye på han heller. Men hukatta vår er fryktelig sær, og er bare litt kosete, på hennes premisser, helst på vinteren (for da er det ikke noe gøy ute…). Hun har plutselig nå, selv om det er veldig morsomt ute, blitt veldig nærsøkende og legger seg på magen min nesten hver kveld. Det er veldig uvant på denne tiden av året, så det virker som hun har merket noe!

Hadde en SA i oktober tidlig (5+2), og da var hun også sånn frem til jeg mistet!

Jeg har en hund (border collie) tispe som ermammadalt fra før men har sett på dyre cameraet når jeg ikke er hjemme at hun går å legger seg i der jeg sitter mest i sofaen å at hun ligger å lukter på klærne mine å legger seg i dem å ligger der til ca 10 min før jeg kommer inn døra da sitter hun klar å venter på meg med lignende hale å smiler. Så går vi enten å legger oss i sofen eller går tur eller lager mat hun skal alltid være med der jeg er. Vil henne noe annet så dytter hun meg vekk å prøver å gi beskjed på sin måte uten å være ubehagelig. Altså vis jeg foreksempel går i kjøleskapet for 5 gang uten å ta noe så dytter hun meg ut av kjøkkenet å springer til stua å legger seg i beienden av sofen "ta hinte mamma"

Jeg har en hund og har ikke merket noe på han enda.

Da har eldst hunden funnet ut at jeg er gravid. Nå skal hun bare ligge på magen min :hilarious: var slik forrige svangerskap også :happy:

Hunden min fant ut at jeg var gravid før jeg viste det selv. Han begynte å bli ekstrem klengete, nå dilter han etter hvor enn jeg går og skal helst ligge oppå meg.

Hunden min har nok funnet det ut nå. :happy: Følger etter meg som vanlig, men vil itillegg ligge helt oppi meg, og er stadig vekk å snuser rundt på genseren min. Har slutter helt å herje med meg, når jeg leker med han er han super forsiktig. Veldig spesielt å se hvordan de legger merke til ting :love2

Noen med hund som ennå ikke har merket noe? Er 19+noe i dag og enda er hunden like uvitende om sin kommende nye sjef.. venter i spenning på reaksjon når den får første spark i nesen :D

Noen med hund som ennå ikke har merket noe? Er 19+noe i dag og enda er hunden like uvitende om sin kommende nye sjef.. venter i spenning på reaksjon når den får første spark i nesen :D
Min reagerte ikke med første og heller ikke denne gangen så langt :smiley-ashamed004

Back
Topp