Dere som har dyr.

Har hund:) Føler at hun er ekstra kosete med meg og legger seg inntil meg med hodet ved siden av eller på magen hele tiden. Merker også at hun er mer forsiktig rundt meg. (Storpuddel)

Med førstemann la chihuahuaen min seg på magen og slikket på den etter at vannet mitt gikk og vi ventet på at riene skulle ta seg opp.

De likte å ligge på magen og høre inn i magen.
Men da jeg fødte første gangen, så var den lille sjelevennen min verdens beste fødselshjelper :Heartred han løp og pep og klynket og vasket meg under riene, og lå ved siden av meg mellom riene. Helt utrolig.

Frøkna her har ikke merket noe ennå, så da er det vel ikke sikkert hun kommer til å gjøre det heller :p
Men blir spennende å se framover, om hun kommer til å gå uvitende rundt fram til mini er i hus, eller ikke:joyful:

Har en del katter og de som er mest sosiale/kosete vil ligge oppå meg om jeg ligger på sofaen. De pleide de ikke å gjøre. Begynte i uke 15-16.

Bestevenninna mi har fem katter. Den ene katten som er folkesky har blitt veldig kontaktsøkende mot meg og vil helst ligge oppå magen min

Jeg er usikker på om hunden min har reagert på graviditeten eller om det kan skyldes andre ting (mer hjemme med henne, mer oppmerksomhet etc.). Men la merke til at fra starten av graviditeten så har hun vært skikkelig klengete og vil nesten krype inn i meg for kos :love017 Og hvis vi går ut og jeg slipper henne løs vil hun helst sitte mellom bena mine og passe på, hehe :happy: Jeg synes det er ganske koselig, og er veldig spent på hvordan det vil bli når babyen kommer. Er alene om dette, så hunden min har liksom alltid hatt min fulle oppmerksomhet, det har liksom alltid bare vært oss to - og nå blir vi tre :nailbiting: Men faren min fortalte at da de fikk lillebroren min så ble familiehunden (den gang) kjempe stolt og gikk som verdens mest dresserte hund ved siden av vognen :angelic: Dyr er fascinerende vesener:Heartred

Noen med hund som ennå ikke har merket noe? Er 19+noe i dag og enda er hunden like uvitende om sin kommende nye sjef.. venter i spenning på reaksjon når den får første spark i nesen :D
Min har ikke reagert enda, jeg er 23+6 nå. Håper han skjønner noe snart :P

Spent på om de som ikke merker noe på forhånd blir fullstendig tatt på senga når det kommer noe nytt inn i huset :nailbiting:

Spent på om de som ikke merker noe på forhånd blir fullstendig tatt på senga når det kommer noe nytt inn i huset :nailbiting:
Her ble vår hund skikkelig tatt på senga med nr 1 :hilarious: om han oppdaget at noe var annerledes annet enn humørsvingninger og stadig dårligere plass til å ligge over fanget aner jeg ikke. Vi skulle trene han rundt babyer før vår kom, men så stengte jo hele verden ned pga pandemien.
Så vi måtte ha han på tilvenning hjemme når vi kom hjem fra sykehuset fordi han ble helt hyper av denne spennende nye leken vi hadde tatt med hjem :hilarious: tok nesten en uke med tilvenning før vi trygt turte å la han bo sammen med oss igjen :smiley-ashamed004

Back
Topp