Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
han løp og pep og klynket og vasket meg under riene, og lå ved siden av meg mellom riene. Helt utrolig.
Og hvis vi går ut og jeg slipper henne løs vil hun helst sitte mellom bena mine og passe på, hehe
Jeg synes det er ganske koselig, og er veldig spent på hvordan det vil bli når babyen kommer. Er alene om dette, så hunden min har liksom alltid hatt min fulle oppmerksomhet, det har liksom alltid bare vært oss to - og nå blir vi tre
Men faren min fortalte at da de fikk lillebroren min så ble familiehunden (den gang) kjempe stolt og gikk som verdens mest dresserte hund ved siden av vognen
Dyr er fascinerende vesener
Min har ikke reagert enda, jeg er 23+6 nå. Håper han skjønner noe snartNoen med hund som ennå ikke har merket noe? Er 19+noe i dag og enda er hunden like uvitende om sin kommende nye sjef.. venter i spenning på reaksjon når den får første spark i nesen![]()
Her ble vår hund skikkelig tatt på senga med nr 1Spent på om de som ikke merker noe på forhånd blir fullstendig tatt på senga når det kommer noe nytt inn i huset![]()
om han oppdaget at noe var annerledes annet enn humørsvingninger og stadig dårligere plass til å ligge over fanget aner jeg ikke. Vi skulle trene han rundt babyer før vår kom, men så stengte jo hele verden ned pga pandemien.
tok nesten en uke med tilvenning før vi trygt turte å la han bo sammen med oss igjen