Dere som har dyr

Jeg har hund, men kan ikke si jeg synes han reagerer noe på graviditeten :happy: Liker å ligge nær, og gjerne oppå magen, men det har han alltid gjort :happy:
 
Hunden vår reagerte ikke sist og egentlig ikke må heller. Hun har blitt mer klengete men regner med det er fordi jeg har vært hjemme pga influensa i nesten to uker og ikke pga graviditet;)
 
Den ene hannkatten min har blitt veldig glad i meg den siste tiden :) har to hunder og fire katter, de andre reagerer ikke med mindre de senser at jeg er lei meg. Når de merker det så kommer de remjende hele gjengen og krever masse oppmerksomhet :)
 
Har en valp på 5-6 mnd og han reagerer ikke noenting på det, men merket litt at søsteren min sin hund merket det, det gjorde hun sist også. Og så møtte jeg en tispe der eier reagerte på atferden, da hun pleide å bjeffe og når noen ville klappe på henne trakk hun seg unnabog ble litt usikker, men til meg gikk hun rolig bort og når jeg satte meg ned til henne la hun hodet opp ifanget mitt og jeg klappet og koste med henne mens hun logret med halen, kan jo bare være at hun likte meg godt da :)
 
Vi har hund, men han er bare 7 mnd og av en veldig menneskekjær rase. Adferd endrer seg stadig så mer eller mindre klengete trenger ikke være pga graviditeten :p
 
Har hund, men synes ikke jeg merker noe særlig nytt med henne. Hun setter seg nesten oppå meg og beskytter om jeg er i dårlig form, men det har hun alltid gjort. :)
 
Jeg har to pusefrøkener hjemme og den yngste har alltid vært et intenst kosemonster, hun skal helst være heeeelt inntil heeeele tiden. Når jeg sitter på do på morgenkvisten legger hun seg på gulvet og holder labbene rundt føttene mine. Så hun oppfører seg akkurat som normalt :hilarious:

Eldste pusen kommer smygende med en gang jeg legger meg under teppet på sofaen. Da setter hun seg på magen min og stirrer intenst på meg :rolleyes: så hun har endret seg. Alltid holdt seg litt for seg selv.
 
Måtte bare svare på denne igjen, har merket ganske stor forskjell på hundene mine en liten stund nå :) tispa skal ligge i fanget hele tiden og følger etter over alt i huset, hun begynner å bli litt gammel så til vanlig orker hun ikke å gå etter meg over alt. Merker faktisk forskjell på hannhunden også, han er veldig var på hvordan jeg har det. Spesielt hvis jeg sliter med å sove eller er stressa for noe, da følger han veldig med og kommer for å trøste eller for å få meg til å slappe av. Veldig spesielt!
 
Skal ut til foreldrene mine og katten deres på søndag, så er spent på om katten oppfører seg annerledes. Sist hadde vi hunden med, så han var ikke så mye med oss. Gjemte seg heller inne på broren min sitt pc-rom :p
 
Hadde to hunder sist, ingen av de viste at de merket noe.
 
Reagerer hunden eller katten på at dere er gravid?

Den ene hunden min (ei tispe) har startet og legge seg oppå magen min hver dag. Er ganske koselig. Men det sprøeste er at det var ikke den hunden jeg trodde kom til å reagere. (Har 2 stykk).
Sniker meg inn fra prøvere jeg :)
Første gangen jeg var gravid visste katten vår det leeeeeenge før meg :p
Vi trodde det var andre grunner for den merkelige oppførselen hennes (fulgte etter meg OVER ALT, mye mer kosete, lå konstant ved meg og knadde på magen min), men det fortsatte hele svangerskapet og har kommet tilbake når jeg har vært sånn 3-4uker på vei senere :Heartred
 
Tenkte at hunden til svigers (tispe) ville reagere - men nå er også hun drektig, så jeg vil tro hun har nok med seg selv, haha! Vi har to guttepuser hvorav den ene har begynt å ligge oppå meg i sofaen når jeg ligger og har trøttings med pledd over meg. Ingen av dem er sånne kosepuser som vil ligge på fanget, derfor er det litt stas. :) Kan selvsagt være naturlig karakterutvikling hos pus at han plutselig vil kose oppå meg, men...
 
Ingen dyr utover hybelkaniner her :angelic:
 
Hund her, og hun merker vi ingenting på. Hun er borti mot seg selv med daglige pipetimer og masetimer :p
 
Har hund, men han vet knapt hva som er bak og frem på seg selv engang. Hunden til moren min reagerte i helgen da! Begynte å snuse VELDIG på magen og skulle absolutt opp på fanget for å legge seg inntil. Litt vanskelig med en border collie...
 
Back
Topp