Dere som har dyr

Lavendel81

Forumet er livet
Assistert-jentene
Oktoberlykke 2019
Reagerer hunden eller katten på at dere er gravid?

Den ene hunden min (ei tispe) har startet og legge seg oppå magen min hver dag. Er ganske koselig. Men det sprøeste er at det var ikke den hunden jeg trodde kom til å reagere. (Har 2 stykk).
 
Ingen av mine katter har reagert. Eller de har ikke endret adferd. De ligger oppå meg like mye som før.
Kanskje det kommer senere?
Håper at de kan få et forhold til den lille før den kommer ut.
Men nå har jeg null gravidsymptomer, så kanskje derfor de ikke reagerer?
 
Ingen av mine katter har reagert. Eller de har ikke endret adferd. De ligger oppå meg like mye som før.
Kanskje det kommer senere?
Håper at de kan få et forhold til den lille før den kommer ut.
Men nå har jeg null gravidsymptomer, så kanskje derfor de ikke reagerer?
Er det hukatt eller hankatt? Usikker på om hunder og katter reagerer ulikt... her reagerer kun den ene hunden.
 
Er det hukatt eller hankatt? Usikker på om hunder og katter reagerer ulikt... her reagerer kun den ene hunden.
Har en hunnkatt og to hannkatter.
Me hunnkatten er syk og går på medisiner nå, så kan hende hun har nok med seg selv
 
Har en hunnkatt og to hannkatter.
Me hunnkatten er syk og går på medisiner nå, så kan hende hun har nok med seg selv
Ja det kan godt være. Jeg hadde ikke dyr sist jeg var gravid men hørt om dyr som reagerer. Så vært spent på om noen av dem kom til å merke noe.
 
Har to hannkatter og ei tispe, de krangler om å få ligge på fanget mitt, var pga minste pusen begynte legge seg oppå meg, at jeg tok en test.
 
Har hund. Ikke noen reaksjon, verken nå eller sist.
 
Har to katter (en hunn og en hann) og ingen av de bryr seg - verken nå eller sist :p
 
Hunden til foreldrene mine reagerte sist jeg var gravid. Hun skulle ligge på magen min hver gang jeg var på besøk ❤️ Hun er nok kanskje litt ekstra nær meg nå også. Så helt tydelig at hun merker noe. Vi hadde hund selv også sist jeg var gravid. han reagerte også litt, men ikke før seinere i svangerskapet
 
Hunden til foreldrene mine reagerte sist jeg var gravid. Hun skulle ligge på magen min hver gang jeg var på besøk ❤️ Hun er nok kanskje litt ekstra nær meg nå også. Så helt tydelig at hun merker noe. Vi hadde hund selv også sist jeg var gravid. han reagerte også litt, men ikke før seinere i svangerskapet
Sprøtt hvordan de kan merke det på oss ❤
 
Jeg har to hunder, men søstra mi passer dem siden vi har folk som pusser opp her og det er folk her når vi ikke er hjemme.. Men er veldig spent på om de viser tegn til at de merker at noe er på gang :) Har ei tispe og en hannhund. Gleder meg til å hente de neste uke en gang :Heartred
 
Jeg har to hunder, men søstra mi passer dem siden vi har folk som pusser opp her og det er folk her når vi ikke er hjemme.. Men er veldig spent på om de viser tegn til at de merker at noe er på gang :) Har ei tispe og en hannhund. Gleder meg til å hente de neste uke en gang :Heartred
Du må gi beskjed om de merket noe. Regner med det skjer mer etterhvert i svangerskapet.
 
Katten min viser meg MYKJE meir oppmerksomhet enn før... sa det til samboeren min, han trudde ikkje noe på at det var pga av graviditeten... noen dager seinare sa han at joda... Katten ignorerer han heile tida no, og viser kun meg oppmerksomhet:p så katta har nok merka at noe er på gang:)
 
Reagerer hunden eller katten på at dere er gravid?

Den ene hunden min (ei tispe) har startet og legge seg oppå magen min hver dag. Er ganske koselig. Men det sprøeste er at det var ikke den hunden jeg trodde kom til å reagere. (Har 2 stykk).
Akkuratt dette gjør min hund også, kjempe kos☺️ Tispe hun også☺️
 
Det gjør hunden min også :Heartred I forrige svangerskap var det helt likt og etter at babyen var ute skulle hun bare holde seg i nærheten av den :)
 
Back
Topp