Dere som har begynt å handle klær

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hvor handler dere?

Jeg har så lyst på et sett til baby, men finner ingen jeg liker. Fargene er helt feil. Mannen min sier at jeg må vente til ut på våren, men jeg er så utålmodig ^^
Skulle gjerne gått bananas i butikkene nå ^^
 
Handler på babyshop.no hvis jeg skal handle noen klær :D eller på miinto, 30% på alle plagg nå !
 
Har ikke handlet noe ennå, men synes de har mye fint på Lindex og KappAhl [emoji4]
 
Har handlet litt små ting. Begynt å hamstre Lillelam og Memini nå som det er så mye salg. Siden dette er nr 3 så vet jeg hva jeg helst vil ha mye av :p
 
Handla en god pose fra newbie serien på KappAhl etter vi var på OUL og fant ut at vi ventet jente! Da klarte jeg ikke holde meg mere :p Barn nummer 3 her også, og første gang vi får en sommerbaby :)
 
Vi fikk flere sett til jul, var kjempeheldige! Ellers har jeg selv kjøpt ting jeg liker som jeg har kommet over på salg. I tillegg til at jeg har strikket en drøss med klær :p
 
har kjøpt en del bodyer ovs no på salg. ☺ resten kjøper eg sån etterhvert.
 
Lindex har mye fint, og Newbie serien på Kappahl :) Jeg skal gå litt bananas på de to.. :)
 
Kjøpt en del på salg. Kappahl, zara, babyshop og capone mini. Bodyer kjøper jeg bare hvite enkle, så det blir mer sparkebukser, dresser ol. Liker ikke str på nameit, hm og cubus.
 
Kjøpt en del på salg. Kappahl, zara, babyshop og capone mini. Bodyer kjøper jeg bare hvite enkle, så det blir mer sparkebukser, dresser ol. Liker ikke str på nameit, hm og cubus.

Førstegangs her, så lurte på hva det er med størrelsen på nameit, Hm og Cubus? Har sett noe fra nameit som jeg synes så veldig smalt og langt ut, men jeg har jo ikke peil ;)
 
Jeg har mye nameit til jenta vår på 1 1/2 :) Men hun er lang og smal, alltid vert det. Og da passer strl på nameit godt. Men kan være enig i at de er små i størrelse i forhold til andre merker.
 
Jeg har mye nameit til jenta vår på 1 1/2 :) Men hun er lang og smal, alltid vert det. Og da passer strl på nameit godt. Men kan være enig i at de er små i størrelse i forhold til andre merker.

Jeg synes at Kapp'ahl sine klær er små i størrelsen generelt, mens Nameit sine er gode for lange og smale barn. Så jeg brukte det mye til lillemor jeg og :)
Pluss at Nameit har generelt fine klær :D
 
Førstegangs her, så lurte på hva det er med størrelsen på nameit, Hm og Cubus? Har sett noe fra nameit som jeg synes så veldig smalt og langt ut, men jeg har jo ikke peil ;)
Jeg opplever det sånn at -
Name it er små i str.
Cubus korte og breie.
Newbie er lange og slanke.
Hm er midt i mellom :p
 
Jeg opplever det sånn at -
Name it er små i str.
Cubus korte og breie.
Newbie er lange og slanke.
Hm er midt i mellom :p

Takk :) veldig oppklarende for meg, og har også fått litt det inntrykket når jeg har kjøpt gaver. Jeg ser for meg at jeg fort kan få en stor og lang unge. Hvor bør jeg handle da? Hehe. Tar imot gode råd! Begynner å krible etter å shoppe litt.
 
Jeg opplever det sånn at -
Name it er små i str.
Cubus korte og breie.
Newbie er lange og slanke.
Hm er midt i mellom :p

Her var Name it for slanke og lange barn, mens Newbie var generelt små i størrelse.
Hm synes jeg er store, men bla Reflex fra Barnas hus var digre! Nesten så jeg kunne hatt 2 av min datter i bredden i samme størrelse som andre merker. På topper altså, bodyer passet bra.
Må se an babyen litt, men kommer ikke til å handle på Kapp'ahl eller Barnas hus i første omgang.
Spent på om jeg får nok en lang og slank unge denne gangen, eller om det blir en helt annen type :D
 
Førstegangs her, så lurte på hva det er med størrelsen på nameit, Hm og Cubus? Har sett noe fra nameit som jeg synes så veldig smalt og langt ut, men jeg har jo ikke peil ;)
Nameit er for lange, tynne babyer. Cubus har veldig uformelige bodyer (og store, men korte i armene), og knappene ryker lett. Hm er små over hodet før de blir for små.

Men det varierer jo utifra hvordan babyen blir [emoji4] Får du en liten baby er sikkert nameit og hm supert [emoji4]
 
Takk :) veldig oppklarende for meg, og har også fått litt det inntrykket når jeg har kjøpt gaver. Jeg ser for meg at jeg fort kan få en stor og lang unge. Hvor bør jeg handle da? Hehe. Tar imot gode råd! Begynner å krible etter å shoppe litt.
Jeg hadde en stor og lang baby [emoji4] Født 52 cm og 4,6 kg. Brukte en del newbie, gikk bare opp en str. Lindex har også greie str. Hm og cubus likte jeg ikke (spesielt bodyene).
 
Back
Topp