Dere som har begynt å handle klær

Takk :) veldig oppklarende for meg, og har også fått litt det inntrykket når jeg har kjøpt gaver. Jeg ser for meg at jeg fort kan få en stor og lang unge. Hvor bør jeg handle da? Hehe. Tar imot gode råd! Begynner å krible etter å shoppe litt.
Jeg tror du bare må prøve deg frem, jeg liker hm ,lindex og babyshop til mine jenter :)
Men mine beste tips er - tenk praktisk og behagelig. Mange av de fine klærne er svært upraktiske :p
Body og myk bukse/strømpebukse og
genser/jakke uten hette er plagg som definitivt blir brukt. Pysjer som er lett å kneppe opp for bleieskift på natt. Ikke klær med føtter for det vokser de ut av så fort :rolleyes:
 
Jeg tror du bare må prøve deg frem, jeg liker hm ,lindex og babyshop til mine jenter :)
Men mine beste tips er - tenk praktisk og behagelig. Mange av de fine klærne er svært upraktiske [emoji14]
Body og myk bukse/strømpebukse og
genser/jakke uten hette er plagg som definitivt blir brukt. Pysjer som er lett å kneppe opp for bleieskift på natt. Ikke klær med føtter for det vokser de ut av så fort :rolleyes:
Jeg syns pysjer med føtter er et must til de minste [emoji4] Sokker er upraktisk når de er så små
 
Takk :) veldig oppklarende for meg, og har også fått litt det inntrykket når jeg har kjøpt gaver. Jeg ser for meg at jeg fort kan få en stor og lang unge. Hvor bør jeg handle da? Hehe. Tar imot gode råd! Begynner å krible etter å shoppe litt.

Jeg syns Lindex sine bodyer varer lenge :) gode i str :)
 
Lille her var lang og tynn og når jeg tenker meg om brukte vi både nameit og newbie..:)
 
Liker Newbie best :D
HM liker jeg bare evt pysjer, genserne og sokkene til lillegutt ;) Får ikke de andre klærne til å funke for han. Så har valgt å ikke kjøpe noe derifra til prinsessa som kommer.

Lindex liker jeg godt også , Cubus sine pysjer liker jeg godt til lillegutt :)

Her er lillegutt lang så har aldri fylt ut ting i bredden ;) Jeg får også helt panikk for klær til jenter og gutter i lyseblått og lyserosa velur med blonder etc ;) så dette har ikke vært inni i mitt hus til lillegutt :p
 
Har bare kjøpt en body og en lue på H&M foreløpig. :p

Liker klærne fra NameIt og Newbie, men synes både h&m og cubus har mye fint også.
 
Hvor handler dere?

Jeg har så lyst på et sett til baby, men finner ingen jeg liker. Fargene er helt feil. Mannen min sier at jeg må vente til ut på våren, men jeg er så utålmodig ^^
Skulle gjerne gått bananas i butikkene nå ^^
Hva slags farger liker du da?
 
Lindex er min favoritt, ellers var HM og NameIt veldig fine til jenta vår som er lang og slank. [emoji4] Pysjene fra Kappahl er veldig gode.
 
Klarte ikke la vær i går:DImageUploadedByBV Forum1484148473.207660.jpg
 
Back
Topp