Dere som har barn med brune øyne..

Bollebaker87

Elsker forumet
Septembergull'17
...hvor lang tid tok det før de skiftet fra blå til brune?
Er så spent på om snuppa beholder sine blå eller om hun får pappas brune øyne :p

Skjedde veldig gradvis over det første året, men vi så veldig tidlig at de ikke ville forbli blå.

Min har og hatt brune siden fødsel. Eller de så nesten mørk mørk grå ut til å begynne med.

Eldste hadde svarte øyne fra fødsel. De var så mørke at det var umulig å si hvilken farge de var. Endte opp med brune. Yngste har vært brunøyd fra fødsel.

Min har hatt brune helt fra han ble født. Det vil si, de var tilnærmet sorte da han var nyfødt.

Som de over sier. Så temmelig fort at de øynene ville bli brune:)

Eldste hadde mørke/brune øyne fra hun var nyfødt, de er fortsatt brune. Minsten sine ble blå, han er 6 år og de er fortsatt blå. Både jeg og faren har brune øyne.

ett år ca. Så vi lurte lenge på om de kom til å forbli blå, men begge mine fikk brune :-)

Eldste hadde mørke mørke blå øyne, de så svart ut, så bare at det var egt hint av blå i lyset. De ble brune innen en mnd. Minste ble født med brune øyne :)

Jeg har barn med både blå og brune. Første datteren min hadde brune fra starten. Sønnen min hadde blå fra starten og har knall blå enda. Minstejenta på 6 uker har ubestemmelig farge ø, så regner med de blir brunlige.

Det skal bli spennende å se! Frøkna er 12 uker og har fremdeles knall blå, så kan jo hende de blir sånn :)

Min eldste hadde helt mørke, blå brune øyne ved fødsel. Så ble de brun etter noen mnd.

Babyen min ble født med brune øyne. De så helt svarte ut i begynnelsen.

Brune fra dag 1 :)

Fra hun fylte året. Var først blå, så var de innom både grønn og grå før de nå har vært brune i 1,5 år[emoji85]

Back
Topp