Dere som har barn med brune øyne..

1. Blå fra start, og blå enda :)

2. Nesten sorte til fødsel, også litt ubestemmelige, men ser ut til de ender som brune som bestilt av meg denne gang :p Jeg synes det hadde våre stas med ei som har brune øyne som mannens :D Hun er ca 15 mnd nå og det er helt klart brunt i dem, men dem er ikke så brune som mannens enda ;)

Eldste hadde nesten sorte som baby, de ble brune.
Mellomste hadde klart blå som baby, de ble brune mot slutten av første leveår tror jeg det var.
Yngste er to år og enda blåøyd

Var helt mørke ved fødsel, mener jeg, så lysna de litt rundt 10 måneder eller noe før de ble helt brune igjen.

Hun med blå øyne har alltid hatt blå.

Rundt en måned gammel kunne man ane at de ble brune, men først når han var rundt tre måneder var det slik at andre kommenterte at de var brune. Før det var det så uklart om man ikke sammenligna med en blåøyd unge.

Min første ble født med grønne øyne, og de ble brune innen 2 uker mener jeg.
Datteren min er født med brune øyne. Hun har også en mørkere brun farge, enn broren.

Rundt 4-5 mnd ble de helt brune

Så moro at det er så mange forskjellige erfaringer på dette. Nå er snuppa 3,5mnd og de er like blå enda.
Så vi får se om det skjer noe i løpet av det første året :p

Første fikk mer og mer brune da hun nærmet seg året..? Var ikke helt ferdig med å brune seg før.. Tja.. Nesten 2, om jeg husker riktig? [emoji28]

Minste er jeg spent på. De er blitt mer gråish nå, snart 5 mnd.

Mellomste har lys brune men en liten antydning av grønt.
Hadde blå ved fødsel, og var innom grå og grønn før de ble brune.
Ble vel først brune når hun av en 3-4 år, men ble grønn når hun var rundt året

Back
Topp