Dere som har barn fra før

Fikk en STOR gutt 4 dager over... Igangsatt pga delvis vannavgang...
 
10 dager over UL termin,  4 dager over  mens-termin..
 
Med prinsessa gikk jeg 5 dager over, det startet av seg selv. Med prinsen gikk jeg til 13 dager over og ble satt igang.. Helt på gjennomsnittet barn igrunn :) 3416 jente og 3818 gutt! Spent på hvordan det blir med 3mann! Var ikke noe særlig å bli satt igang, så håper jeg slipper det igjen! 
 
Har fått mine fra 4-14 dager før termin :)
 
fikk fem uker før termin og lille jenta var bare 1864gram så det var ett sjokk for både mor, far og legene.. Litt mindre enn forventet.. men frisk som en fisk :) 

Men til dere som har født premature barn, hvorfor sier legene at det mest sannsynlig vil skje igjen?
 
Han kom fire timer etter termin:) Hadde termin 25.7.08 og han kom 26.7.08 klokken 0415:) håper jeg kan slippe å gå over denne gangen også:)
 
Jeg fødte en helt gjennomsnittlig jente (3470 g og 50 cm) 5 dager før termin sist. Men da tror jeg at litt snømåking dagen før gjorde at vannet gikk og da kom jo det hele i gang av seg selv. Blir lite snømåking i juli :-P
 
første kom 13 daga etter ul termin, mens nr 2 kom dagen før ul termin. Så håpa æ slæpp å gå over tia dennja gangen og..
 
Jeg fødte 1 mnd før termin, heldigvis en sunn og frisk gutt
 
Fikk en perfekt , velskapt jente 9 dager før termin :)
 
Back
Topp