Dere som har barn fra før

AudiMamma

Gift med forumet
Dere som har barn fra før av, hvor lenge gikk dere sist gang..?
Gikk dere hele veien fram til terminen, overtid el for tidlig fødte..?

Selv fødde jeg en bite liten jente 1,5 uke før terminen sist.
SÅ håper på at jeg er like heldig denne gangen også.
 
Fekk 4 dager over termin.. Da tok dei vatnet pga svangerskapsforgiftning.. Håper eg slipper unda det denne gangen:-)
 
Gikk en uke over tiden ca pluss over et døgn etter at vannet var gått
 
Fikk 13 dager før termin. Han var stor nok han, så glad jeg ikke gikk noe lenger. ;)
 
Vår lille er født 5 uker før termin, har fått beskjed om å belage oss på prematurbaby denne gangen også. Håper bare pyttelille holder seg i magen til ihvertfall passerte 34 uker og aller helst til termin :)
 
heisann... jeg fødte på termin jeg... Fikk termin 05.05.07 og fødte samme dag :D
 
Riene startet 3 dager før, og snuppa ble født 4 dager Etter termin <3
 
3 dager før termin kom lille gutten min:)
 
satt i gang 4dager etter termin, jenta er født 3 dager etter det igjen. sto i fare for sv.forgiftning. håper fldselen starer av seg sjøl denne gangen, helst uten at eg må vere på sykehuset i 13 dager :P
 
En gutt født i 09 fra før. Han kom akkurat 1 uke før termin, med baken først. Var 3005g og 47-48 cm lang.
 
Eg gjekk 8 dager over tiden sist, håper denna kjem før!:)
 
6 dager før termin!
 
Første var født 2 dager før termin
Andre ble født 3 dager etter termin

Blir spennende å se med tredje :)
 
Snuppa kom av seg selv 4+4 før termin... Veide da 2935 så tror hun kunne blitt stor... Men håper for alt at jeg får gå lengre denne gang - hun fikk en del problemer med vektnedgang, gulsot og ammeproblemer på grunn av fødselstidspunktet... Men legen og jordmor har allerede begynt å forberede meg på at jeg kan komme til å føde prematurt denne gang og...
 
5dager over tiden, å fikk ei liiiten jente, så håper ikke jeg går noe lenger neste gang, eller større unge :P
 
gikk 8 dager over ultralydterminen, men bare to dager over menstermin..
 
Back
Topp