Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte jeg også skulle begynne å gi grøt to ganger om dagen nå
Noen damer her som har erfaring med Nestle sin risgrøt med banan og mais? Til vanlig gir jeg Nestle sin havregrøt på kvelden
Han fikk ikke noe mageknipe av den? Blir spennende å prøve den hvor mye gir du? Spiser han en hel porsjon?Det er den vi har brukt fra starten av, Matheo liker den veldig godt og det skjønner jeg for den er skikkelig god ☺
Han fikk ikke noe mageknipe av den? Blir spennende å prøve den hvor mye gir du? Spiser han en hel porsjon?
Ja jeg tenkte å gi smaksprøve på den pleier du å blande inn noe fruktmos i grøten? Jeg gjør det bare på havregrøten. Men kanskje jeg kan gjøre det pp denne også?Han har ikke fått vondt i magen av den, startet med smaksprøver, gikk vel 2 uker før han var på halv porsjon og nesten 4 uker før han var på full ☺ Nå spiser han stort sett full porsjon. Siden hun ikke har smakt den før er det sikkert greit å gi smaksprøve første dagen
Ja jeg tenkte å gi smaksprøve på den pleier du å blande inn noe fruktmos i grøten? Jeg gjør det bare på havregrøten. Men kanskje jeg kan gjøre det pp denne også?
Ja tenkte meg nok at den risgrøten er litt søt men hun skal få den på dagtid. På kvelden så blander jeg inn sviskemos i havregrøten, så på morgenen dagen etter venter det alltid en fin bæsjebleie på megJeg blander ikke i denne, den smaker veldig søtt, men gjør det med havregrøten også. Om det går tregt på slutten med risgrøten dypper jeg skjea i litt fruktmos, ellers får han bare fruktmos til dessert etter grøten ☺
jeg skrev feil, den havregrøten er er med ris og hvete og den andre er risgrøt med mais og banan Derfor anbefalte hun å begynne med havregrøten.. det er jo gluten i hvete..Det er ikke gluten i hverken havre eller ris, så det var en noe merkelig anbefaling av hs...
jeg skrev feil, den havregrøten er er med ris og hvete og den andre er risgrøt med mais og banan Derfor anbefalte hun å begynne med havregrøten.. det er jo gluten i hvete..