Dere som gir flaske

Mamma til 4

Elsker forumet
Dere som gir flaske hvor gammel er babyen å hvor mye spiser de ? Mun kan nemlig spise opptil 200ml uten å gulpe pg han er bare 6 uker. Det skjeddd en gang, men kunne sikkert gjirt det ighen. Men han kan jo ikke spise så mye. Ikke rart han ikke er fornmyd etter amming når han krever så mye :/

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Her er hu 7 uker å spisee 120 ml hver 4. I følge dei nye pakkene til nan er det normalt for babyar som er 2-3 mnd. Men dei må jo få bli mette og god ☺

Sant det, men jeg syns 200 virker ALT for mye til en på 6 uker. Ammer i utgangspunktet men han virker ikke fornøyd. Sovner mye ved puppen og men jeg orker ikje å sitte med han på puppen 24 t i døgnet.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Min kan spise alt fra 90 til 150 på et måltid, han er 4 uker. Tenker at man kan ikke henge seg alt for mye oppi hva som står på pakken, babyen må få bli mett og go.

Her kunne hu nok og slukt i seg mye meir, for flaska blir allti tom.. men. Hu er fortsatt fornøyd i 4 timer.. så då gir eg hu ikke meir enda.. det er mye viktigere at babyen er mett og fornøyd, enn at me skal gjer det så står på pakningen ☺

Fant noe om det her:

"fordi melken renner hele tiden og barnet ikke får tid til å kjenne etter om det egentlig er mett. Mange barn spiser til det er tomt i flasken rett og slett fordi de ikke får til å stoppe før melken slutter å komme… "

http://ammehjelpen.no/artikkel/167/Langsom-flaskemating

Bare jeg som reagerer på denne:

"Uansett hvilken årsak det var til at du ikke ammet, kommer det en dag hvor du skal prøve å amme igjen."

8 uker og spiser 80-120 ml.. Ca hver 3 time. Er det samme om det er mm eller mme:)

Bare jeg som reagerer på denne:

"Uansett hvilken årsak det var til at du ikke ammet, kommer det en dag hvor du skal prøve å amme igjen."

jaja jeg mente ikke å linke til noe som skulle støte noen, var bare at jeg fant noe som kanskje kunne forklare trådstarters spørsmål. Det må være opp til mor å bestemme hva som er best for seg og sitt barn uansett :)

jaja jeg mente ikke å linke til noe som skulle støte noen, var bare at jeg fant noe som kanskje kunne forklare trådstarters spørsmål. Det må være opp til mor å bestemme hva som er best for seg og sitt barn uansett :)

Den var ikke ment for deg altså :) Er bare så lei av fokuset hos slike nettsteder..

Snuppa her her er 10 uker og drikker i snitt 150ml hvert måltid. Får 180 på kvelden for å ha litt å sove på, sover da 6-7 timer. Klager ikke ;)

Back
Topp