Mammalykke95
Forelsket i forumet
Skal ha ultralyd på fredag, tror jeg er 12+4 da. Skal selvfølgelig gå for å se at alt er bra med den lille i magen, men hadde vært pluss hvis jeg fikk se kjønn også er det for tidlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!Han jeg gikk til på TUL var ikke interessert i å se etter kjønn, så fikk ikke vite det før OUL på uke 18.
Ja nøyaktig samme faktisk. Spurte gynekologen på TUL, han prøvde ikke engang. Men viktigste er jo at barnet er frisktSamme her!
Var på TUL offentlig i forbindelse med fosterdiagnostikk. Hun sa bare surt: det er for tidlig.
Men vi var jo der for å se om baby var frisk, og det var han. <3 Fikk vite kjønn på OUL.
Når fikk du se nubben før du fikk det bekreftet?Tror det er ganske usikkert da, men ville hørt om man kunne ta litt film. Jeg tok film og da jeg spilte den av i saktefilm på mobilen, så fant jeg «nubben» som kan indikere hvilket kjønn det blir via Nub-teorien.
Fikk «bekreftet» jente på ultralyd i uke 15 og så i uke 18 på OUL. Det stemte med nubben hos oss (se bilde).
Guttenub: ofte litt kortere, og med helning oppover.
Jentenub: litt lengre, og uten særlig helning.
Når fikk du se nubben før du fikk det bekreftet?