Dere som går på blodfortynnende

Fastlegen mente jeg kunne få det på blå resept men iom at han ikke viste hvor han skulle søke så måtte jeg ta det gjennom sykehuset. Derfor sendte jeg Mail til overlegen å venter derfor på svar. Albyl e får jeg ikke på blå resept men det koster jo bare 88 kr for 3 måneder
Ahh, akkurat. Da skal jeg høre med sykehuset på tirsdag da jeg skal på UL. Takk for info! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Men hvis legen sier nei, hvor finner man regelverket på dette for å "slå i bordet med"?

Ok, her er en liten oppdatering. Fastlegen kunne ikke skrive dette ut på blå resept men dette måtte gå vis en spesialist. De skal visst ordne det imorgen. De var sure på fastlegen min iom at de overlot alt ansvaret på oss for dette var ikke noe vi skulle styre med så etter mye fram og tilbake skulle de visst ordne det imorgen

Ok, her er en liten oppdatering. Fastlegen kunne ikke skrive dette ut på blå resept men dette måtte gå vis en spesialist. De skal visst ordne det imorgen. De var sure på fastlegen min iom at de overlot alt ansvaret på oss for dette var ikke noe vi skulle styre med så etter mye fram og tilbake skulle de visst ordne det imorgen
Takk for at du oppdaterer! Jeg skal nevne dette i morgen på UL'en. Mye styr altså, det er jo legene som var sagt at vi skal ha det!

Takk for at du oppdaterer! Jeg skal nevne dette i morgen på UL'en. Mye styr altså, det er jo legene som var sagt at vi skal ha det!

Jeg gidder ikke betale mer enn jeg trenger. Har betalt over 11000 for å i det hele bli gravid

Takk for update!
Greit å ikke betale mer enn man må ja...

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Går på fragmin morgen og kveld. Får dette på blå resept. Må gå fra jeg får positiv test til barnet er 3 mnd gammelt. Dette skriver legen min ut og ikke hematologen ( spesialist på blodsykdommer) men nå har jeg hatt 2 blodpropper forrige svangerskap.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp