Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men medisiner som gis over mer enn 3 måneder blant annet gis på blå resept.Nei, dessverre. Man kan få tilbakebetalt en del (det som går over ei viss grense innen et kalenderår), men ikke blå resept. Dette gjelder også Klexane, og de er jo svindyre. Apoteket har jo alle kvitteringer i systemet sitt ettersom jeg har skjønt, så da kan man få en utskrift på dette før man sender inn.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er vel bare sånn reglene jeg kjenner til, men skal si fra visst jeg får.I følge legen min: ikke dette :/ Men har du det svart på hvitt så vil jeg gjerne ha det!
Skal se om jeg finnerMen hvis legen sier nei, hvor finner man regelverket på dette for å "slå i bordet med"?
Supert, takkSkal se om jeg finner
http://www.fastlegen.no/livets-fase...ituasjoner/legemidler/verd-aa-vite/blå-reseptSupert, takk
Sniker fra oktober 2014!Et spm.. er det viktig å ta de blodforttynnende sprøytene på samme tidspkt på dagen? Eller kan man ta de når som helst? Setter pris på svar♡
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Klexane og fragmin er det sammeOk, takk Fitnessmamma da gjelder sikkert det samme for fragmin.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Fastlegen mente jeg kunne få det på blå resept men iom at han ikke viste hvor han skulle søke så måtte jeg ta det gjennom sykehuset. Derfor sendte jeg Mail til overlegen å venter derfor på svar. Albyl e får jeg ikke på blå resept men det koster jo bare 88 kr for 3 månederMen hvis legen sier nei, hvor finner man regelverket på dette for å "slå i bordet med"?