Dere som feirer 14.februar, feirer dere også 14.mars?

Valentines er jo ikke en dag bare for damene da.

Vi feirer ingen av delene. Hender mannen gir blomster eller noe, men det er ikke noe jeg forventer siden han også sier at valentinsdagen er noe tull. :p

Feirer ingen av delen [emoji13][emoji13]

Nå feirer ikke vi valentins dagen, men når det er sagt.
Valentinsdagen er for begge, ikke bare henne.
B&B - dagen er etter min mening en forferdelig ide.
En dag mannen skal kunne kreve at dama lager biff og suger han etterpå.
Den er KUN for mannen, og gir mannen rett til å kreve sex.
Hele ideen er kvinneundertrykkende og er et stort skritt tilbake.

Mannen ønsker seg veldig B&B. Må innrømme at jeg har glemt det hvert år. Hehe han selv også! Men mulig han får en overraskelse i år[emoji6]vi får se. Valentines er sånn: gratulerer og elsker deg fra begge. Nuss. Ferdig. Greit for meg [emoji8]

Vi vil gjerne finne på noe sammen 14 februar men det er for vår del så noe markering av 14 mars skjer ikke!

Typen ønsker jeg 14. Mars feiring, men blir litt teit siden det er han som pushe for 14. Februar også.

Tilbringer ingen av de datoene sammen i år, så blir fint lite feiring uansett.

Feirer ikke 14.mars

Feirer ingen.. her var det viktig for sambo å påpeke at ifjor fikk jeg gave på valentinsdagen, men ikke valentinsgave, for sånt driver vi ikke med [emoji56]

Kan få biff og bj oftere enn en gang i året. Er stort sett bare å spørre men gis ofte uoppfordret. Og romantisk kan vi være uten 14feb men er jo koselig med sånne dager.

Pga at sønnen har bursdag 14.februar så feirer vi ikke Valentines day, den falt liksom bare bort oppi hans feiringer. Og 14e mars hørtes vel i grunn bare teit ut... men jeg spiser gjerne biff da! :p
Vi har årsdag 4e mars, og samboer har bursdag 25e mars, så blir nok med feiringer uansett :)

Klart vi spiser biff [emoji48]
Vi har et heller humoristisk syn på begge dagene.
Klarer ikke helt se for meg at noen går rundt og KREVER suging og sex 14 mars.

Min krever ingenting 14. mars, men synes det er hyggelig med en anledning jeg :) Kan godt få både biff og BJ andre dager også, men så lenge man har lyst så ser jeg ikke problemet ;) Og selv om Valentine er for begge, så pleier mannen å overraske meg den dagen :) Og han får ikke noe ekstra da.. Sånn pleier vi å gjøre det!

Nei her markeres ingen av delene, og jeg har uansett aldri vært spesielt glad i biff ;) Syns det er oppskrytt :p
Men når det kommer til blowjob så er ikke det noe som kan kreves her i huset, og hvis mannen vil ha det må han gi med samme mynt :D Valentines syns jeg bare er teit, jeg er allergisk mot blomster, og egentlig mot romantikk også :p Men passende nok havner den nært morsdag, det syns jeg er mye koseligere å markere :)

Back
Topp