Dere som feirer 14.februar, feirer dere også 14.mars?

14.feb er jo en dag med anledning for å vise den man er glad i at man bryr seg. Det er en felles dag. Den B&B dagen har jeg aldri hørt om før og det vil heller aldri bli aktuelt å feire noe sånt.

Mvh Undre.

Feirer heller i hverdagen vi :) det er over 360 andre dager i året, så alt behøver ikke å handle om den ene dagen i mine øyne ;)

14.feb er jo en dag med anledning for å vise den man er glad i at man bryr seg. Det er en felles dag. Den B&B dagen har jeg aldri hørt om før og det vil heller aldri bli aktuelt å feire noe sånt.

Mvh Undre.

Har sett du signerer alle innleggene dine med Mvh Undre. Jeg skjønner ikke greia med det jeg. Skriver du brev?

Nå feirer ikke vi valentins dagen, men når det er sagt.
Valentinsdagen er for begge, ikke bare henne.
B&B - dagen er etter min mening en forferdelig ide.
En dag mannen skal kunne kreve at dama lager biff og suger han etterpå.
Den er KUN for mannen, og gir mannen rett til å kreve sex.
Hele ideen er kvinneundertrykkende og er et stort skritt tilbake.
Haha what? [emoji14]
Så det er ikke mulig å se på dette med humoristisk sans?
Er du like punktlig og presis i det daglige også? [emoji14]

Feirer ikke valentine annet enn at det er hyggelig å få blomster da :p før vi fikk barn var vi nok mer opptatt av det amerikanske visvaset :p trenger ikke en egen dag for biff og BJ men jeg synes det er en morsom dag likevel jeg da!

Hvorfor ikke gripe enhver anledning til å feire det som feires kan spør jeg heller :happy::smug: helt uforpliktende og helt uhøytidelig kos som beriker hverdagen. Sånn ser jeg på det.

Synes det er litt merkelig med alle slike dager, hvem er det som finner de opp? :p Biff og blowjob høres himmelsk ut for mannen det :p Skjer dette så sjeldent til vanlig at noen har laget en spesiell dag for det?

Her er det litt sånn gi og ta, så yup, skal jeg ha romantisk valentine, lager jeg til med biff og blowjob 14.mars. :)
Når jeg tenker meg om så ender jo begge dagene nesten opp likt haha :D
Nei, vi feirer ingen av dem. Har vel fått blomster på Valentines noen ganger, eller mer kombinert morsdags/Valentines bukett. Forventer ingenting og gir ingenting til ham. B&B er ikke aktuelt å feire. Vet ikke om mannen har hørt om det engang :p

Klarer ikke helt se for meg at noen går rundt og KREVER suging og sex 14 mars.

Tenker jo at om han gjør det den dagen så gjør han det hele året uansett [emoji14] Helt hull i hodet.

Biff og blowjob høres himmelsk ut for mannen det [emoji14] Skjer dette så sjeldent til vanlig at noen har laget en spesiell dag for det?

Virker sånn [emoji85] min klager ikke, men han hadde sikkert klagd om han bare fikk det en gang i året.

Feirer ingen av de egentlig, har kjøpt en pakke konfekt til mannen, som han får på Valentins, Men blir ikke noe bj, det takler jeg ikke når jeg er gravid, da blir det avslutter med oppkast

Vi benytter valentinsdagen til å finne på noe bare oss to. Men er ikke låst til 14. kan like gjerne være 15. eller 20. Det viktige er at vi husker å sette av litt tid til hverandre

Back
Topp