dere som er trøtte..

Heldigvis har min trøtthet i trim 2 forsvunnet en del, selv om jeg ennå sliter med trøtthet. Noe som er forferdelig ekkelt, pluss jeg husker ikke så godt, og glemmer ofte hva jeg skulle til å si :banghead:

Jeg sliter fortsatt med trøtthet i 2 trim.. Og har teflonhjerne, glemmer alt vis jeg ikke skriver det ned.

Fortsatt trøtt, men ikke i nærheten av slik 1. Trimester var. Sover dårlig da, så kanskje ikke så rart egentlig.

Eg har vore trøtt frå dag 1 i svangerskapet. Alle sa da kom te å gå øve, men e berre blitt meir trøtt. Må sova ein halvtime på jobb, kjipt å bruka pausen sin te da, men ellers så funka eg ikkje... E nok litt me ka jobb ein har òg, sitte å glor inni ein skjerm heile dagen. Har vore Sm 50% itte sommarferien pga detta. Blei for heavy for meg...

Eg har vore trøtt frå dag 1 i svangerskapet. Alle sa da kom te å gå øve, men e berre blitt meir trøtt. Må sova ein halvtime på jobb, kjipt å bruka pausen sin te da, men ellers så funka eg ikkje... E nok litt me ka jobb ein har òg, sitte å glor inni ein skjerm heile dagen. Har vore Sm 50% itte sommarferien pga detta. Blei for heavy for meg...

Like greit å få en sykemelding når det er slik. Helt forferdelig når man er så trøtt.

Er jo 50% sm, for at jeg skal kunne stresse ned. Må jo inrømme at mange ganger i uka går disse ekstratimene med til powernaps på sofaen så jeg orker å være mamma til han på 3. Heldigvis begynner mannen å få opp øya for at jeg er god og gravid så om jeg spørr om hjelp eller hvile får jeg det :) ( vi bygger en god del uteprosjekter, så siden jeg ble gravid har jeg tatt hus og guttungen mens mannen jobber ute)

Jeg går i svangerskapspenger og merker jeg er mer trøtt nå. Er 26+2 og må ha en time på øyet midt på dagen. Og når kl er 21 om kvelden da er jeg trøtt :p

Er det noen andre som er så trøtte på jobb at de ikke klarer å henge med? Jeg klarer ikke å konsentrere meg, og det er så forbaskade irriterende..
i dag sovna jeg på jobb. Kun i noen få minutt, men uansett.. jeg er så glad ingen så meg! :confused:
I går var jeg nede i arkivet og skulle finne fram noen dokumenter og det endte med at jeg satt meg ned og begynte å gråte...:dead:Hodet henger ikke med i det hele tatt! Når jeg kommer hjem er jeg helt ferdig..

Hadde det absolutt ikke sånn i forrige svangerskap.. Da var alt fryd og gammen utenom de få spy-ukene i uke 9-10.
Kansje du skal snakke med legen og få en gradert sykemelding? Det høres ikke bra ut for deg å være så sliten :)

Back
Topp