Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg har vore trøtt frå dag 1 i svangerskapet. Alle sa da kom te å gå øve, men e berre blitt meir trøtt. Må sova ein halvtime på jobb, kjipt å bruka pausen sin te da, men ellers så funka eg ikkje... E nok litt me ka jobb ein har òg, sitte å glor inni ein skjerm heile dagen. Har vore Sm 50% itte sommarferien pga detta. Blei for heavy for meg...
Kansje du skal snakke med legen og få en gradert sykemelding? Det høres ikke bra ut for deg å være så slitenEr det noen andre som er så trøtte på jobb at de ikke klarer å henge med? Jeg klarer ikke å konsentrere meg, og det er så forbaskade irriterende..
i dag sovna jeg på jobb. Kun i noen få minutt, men uansett.. jeg er så glad ingen så meg!
I går var jeg nede i arkivet og skulle finne fram noen dokumenter og det endte med at jeg satt meg ned og begynte å gråte...Hodet henger ikke med i det hele tatt! Når jeg kommer hjem er jeg helt ferdig..
Hadde det absolutt ikke sånn i forrige svangerskap.. Da var alt fryd og gammen utenom de få spy-ukene i uke 9-10.