dere som er trøtte..

*LilleHåp2016*

Betatt av forumet
Er det noen andre som er så trøtte på jobb at de ikke klarer å henge med? Jeg klarer ikke å konsentrere meg, og det er så forbaskade irriterende..
i dag sovna jeg på jobb. Kun i noen få minutt, men uansett.. jeg er så glad ingen så meg! :confused:
I går var jeg nede i arkivet og skulle finne fram noen dokumenter og det endte med at jeg satt meg ned og begynte å gråte...:dead:Hodet henger ikke med i det hele tatt! Når jeg kommer hjem er jeg helt ferdig..

Hadde det absolutt ikke sånn i forrige svangerskap.. Da var alt fryd og gammen utenom de få spy-ukene i uke 9-10.

Jeg kjenner meg igjen med konsentrasjonen. Jeg sliter veldig med å konsentrere meg å gjøre jobben min. Men jeg har enda ikke sovnet på jobb (bank i bordet!) jeg gjesper heeeele tiden!! Er redd folk skal legge merke til at jeg gjesper unormalt mye :p
Og når jeg kommer hjem så er jeg fryktelig sliten, da er det kun sofaen som gjelder!

Men det hørtes værre ut slik du har det:-/ du har ikke vurdert å sykemelde deg litt, til det blir bedre?

Jupp! Jeg er helt på tur, henger ikke med overhode. Etter lunsj er jeg helt ubrukelig. Det er et ork å i det hele tatt snakke med kollegaer. Har ikke lyst til å sykmelde meg.

Jeg kjenner meg igjen med konsentrasjonen. Jeg sliter veldig med å konsentrere meg å gjøre jobben min. Men jeg har enda ikke sovnet på jobb (bank i bordet!) jeg gjesper heeeele tiden!! Er redd folk skal legge merke til at jeg gjesper unormalt mye :p
Og når jeg kommer hjem så er jeg fryktelig sliten, da er det kun sofaen som gjelder!

Men det hørtes værre ut slik du har det:-/ du har ikke vurdert å sykemelde deg litt, til det blir bedre?

Jeg gjesper og heele tiden. :p
Ei på jobb sa i dag; Neimen, hva er det med deg da?.. Også flirte hu. Gjespa sikkert 5 ganger iløpet av 2 minutt..

Jeg skal til legen på mandag, men lurer fælt på hva jeg skal si. Kjenner det vrenger seg i magen av tanken på å sitte der og synes synd på meg selv.. :nailbiting: Blir bare å begynne å gråte, for det gjør jeg når jeg blir supernervøs...

Hva sier man når man ønsker litt sykemelding?
Oooff.. :hilarious:

Jupp! Jeg er helt på tur, henger ikke med overhode. Etter lunsj er jeg helt ubrukelig. Det er et ork å i det hele tatt snakke med kollegaer. Har ikke lyst til å sykmelde meg.

Jeg sitter i min egen boble hele dagen.
Helt borte vekk! :inpain:
Er også helt ubrukelig ihvertfall etter lunsj..

er heldigvis hjemme i permisjon i en og en halv uke til, etter det blir det tilbake i jobb i barnehage, som er vanvittig slitsomt for hodet.. forrigegang var jeg heeelt i koma.. er spendt på hvordan det vil bli denne gangen...

Jeg gjesper og heele tiden. :p
Ei på jobb sa i dag; Neimen, hva er det med deg da?.. Også flirte hu. Gjespa sikkert 5 ganger iløpet av 2 minutt..

Jeg skal til legen på mandag, men lurer fælt på hva jeg skal si. Kjenner det vrenger seg i magen av tanken på å sitte der og synes synd på meg selv.. :nailbiting: Blir bare å begynne å gråte, for det gjør jeg når jeg blir supernervøs...

Hva sier man når man ønsker litt sykemelding?
Oooff.. :hilarious:

Hahah høres ut som meg jah:p

Det er nok det som må til for å få sykemelding, sytre å klage mest mulig, å hvis du begynner å gråte i tillegg så ser nok legen hvor sliten du er. Og da bør h*n sykemelde deg! Så egentlig er det bare bra hvis du begynner å gråte:)

er heldigvis hjemme i permisjon i en og en halv uke til, etter det blir det tilbake i jobb i barnehage, som er vanvittig slitsomt for hodet.. forrigegang var jeg heeelt i koma.. er spendt på hvordan det vil bli denne gangen...

Ser for meg at det er slitsomt for hodet ja! :)
Håper du holder ut og at det går bra!

Ser for meg at det er slitsomt for hodet ja! :)
Håper du holder ut og at det går bra!
ja, heldigvis går det mot lysere tider og finere vær, så satser på vi er en del ute, da er det lettere å holde seg i sjakk :) I forfjor var jeg i de første ukene i november-desember, DET var tungt. Mørkt, grått og bare trist.. :p

Hahah høres ut som meg jah:p

Det er nok det som må til for å få sykemelding, sytre å klage mest mulig, å hvis du begynner å gråte i tillegg så ser nok legen hvor sliten du er. Og da bør h*n sykemelde deg! Så egentlig er det bare bra hvis du begynner å gråte:)

Ja jeg får se hvordan det går hos legen!
Som jeg gruer meg :nailbiting:

Jeg er skikkelig trøtt jeg også. Sliter med å konsentrere meg om jobben.

Er veldig vanskelig når jeg har krevende samtaler med brukere. I dag spesielt - første gangen jeg har blitt ordentlig redd på jobb. Og det tror jeg har noe med at jeg er gravid å gjøre, for pleier ikke bli lett bekymra:/

Jeg er skikkelig trøtt jeg også. Sliter med å konsentrere meg om jobben.

Er veldig vanskelig når jeg har krevende samtaler med brukere. I dag spesielt - første gangen jeg har blitt ordentlig redd på jobb. Og det tror jeg har noe med at jeg er gravid å gjøre, for pleier ikke bli lett bekymra:/

Det hørtes ikke noe gøy ut :-/
Man forandrer seg jo litt når man er gravid. Følelsene har en tendens til å leve sitt eget liv og det er vel derfor vi kan reagere litt annerledes enn normalt.
Håper konsentrasjonen vår kommer tilbake etterhvert, så vi kommer mer til oss selv :)
Lykke til med videre samtaler, håper det blir bedre enn i dag for deg!

Det hørtes ikke noe gøy ut :-/
Man forandrer seg jo litt når man er gravid. Følelsene har en tendens til å leve sitt eget liv og det er vel derfor vi kan reagere litt annerledes enn normalt.
Håper konsentrasjonen vår kommer tilbake etterhvert, så vi kommer mer til oss selv :)
Lykke til med videre samtaler, håper det blir bedre enn i dag for deg!
Tusen takk:) håper det blir bedre jeg også.. Selv om det virker litt håpløst akkurat nå:p

Jeg sliter veldig! Jobber på kontor foran data hele dagen. Øya bare sklir igjen føler jeg :(

Jeg sliter veldig! Jobber på kontor foran data hele dagen. Øya bare sklir igjen føler jeg :(

Jeg jobber også på kontor foran data hele dagen og det er helt forferdelig. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde en jobb hvor jeg var litt mer aktiv. Øya mine har gått i kryss i hele dag:(

Kontor her også, jobber på NAV. Så er mye pc og mye krevende samtaler... Denna trøttheten er overveldende!

Back
Topp