Dere som er sykemeldt..

Kamomilla

Blir kjent med forumet
Hva sier dere til kollegaer? Selv er jeg bare 7 uker på vei, og har ikke fortalt andre enn sjefen min at jeg er gravid..Merker det er forferdelig vanskelig å bortforklare den dårlige formen og nå sykemelding.

Hva sier dere til kollegaer? Selv er jeg bare 7 uker på vei, og har ikke fortalt andre enn sjefen min at jeg er gravid..Merker det er forferdelig vanskelig å bortforklare den dårlige formen og nå sykemelding.

Jeg har gitt opp… Begynte med at jeg smått fortalte det til de nærmeste… På lørdag toppet det kaka da en snill kollega sendte meg melding og sa han hadde hørt jeg var syk, og håpet jeg ble frisk snart… Jeg endte opp med å bestemme meg for å fortelle det der og da. Så får jungeltelegrafen gjøre sin jobb. Jeg skal ikke tilbake på jobb under graviditeten, men synes det er fryktelig vanskelig når jeg møter dem i butikken, på senteret eller lignende. Jeg er jo ikke syk...

Jeg er bare 6+4...

Dette gruer eg meg til! Folk kommer nok til å skjønne tegninga her! Men er ikkje klar til å fortelle det til folk før grundig ul 25 november! Men klarer ikkje være på jobb med disse bekken smertene:/

Jeg fortalte det så fort jeg skjønte at det fikk mot sykemelding jeg. Har mange gode venner blandt kollegaene mine, og vi er åpne og ærlig og har stor takhøyde alle sammen. Om det ikke skulle gått bra hadde det igrunn vært naturlig å fortelle det også. Så her ble det "offentlig"i uke 5/6

Nå har sjefen sladret til hele kontoret.. Men fikk ingen spørsmål fra kollegaer før han sa det, bare god bedring-meldinger :)

Er heldigvis sykmeldt for en annen grunn fra før, så er ingen som mistenker det. Men har fortalt det til sjefen, for han er veldig fotståelsesfull og grei å prate med ☺️ Men nå er jeg jo på bedringens vei både med graviditeten og det andre, så blir vel å prøve å jobbe etter hvert ☺️

Back
Topp