Dere som er store (str 46+) Hva går dere i på stranden?

Fly

Elsker forumet
Tja... Hva bruker dere? Jeg føler meg ekstreemt ukomfortabel i bikini, prøvde en sånn tankini topp og badeshorts men ser fælt ut uansett :(

bikini...
føler meg ikke lekker, men er det mest fornuftige plagget å bruke der!

Kan jeg spørre hvilken str du bruker ca?

46-50...

ORIGINAL: solstråla

bikini...
føler meg ikke lekker, men er det mest fornuftige plagget å bruke der!

samme her. Men kun i syden. Her i norge går jeg ikke i bikini.

bah. Jeg skulle såå ønske at jeg klarte det! Føler meg forferdelig i det, alt bare henger liksom, creds til dere som klarer det :)

Helst en tynn bukse og en singlet, med en abaya utenpå, og hijab.

Sånn ca sånn:

Det er faktisk ikke så varmt.

Bikini[8D][8D]

helst shorts og singlet, men om jeg skal bade blir det badedrakt. Ingen fare for at magen min blir blottlagt for offentligheten nei[;)]

ORIGINAL: Fly

bah. Jeg skulle såå ønske at jeg klarte det! Føler meg forferdelig i det, alt bare henger liksom, creds til dere som klarer det :)

samme her....er sånn at jeg omtrent ikke bader eller trives på strenda for den saks skyld...for jeg sitter somregel i singlet og shorts/skjørt....

Ja :/ Og vi reiser til Tunisia imorgen og da er det naturligvis MYE strand og bading osv, og jeg aner ikke hva jeg egentlig skal gjøre.. Kvinne meg opp og stikke innom kappahl og kjøpe bikini? Eller.. Huff:/

ORIGINAL: Mr.Darcy

samme her....er sånn at jeg omtrent ikke bader eller trives på strenda for den saks skyld...for jeg sitter somregel i singlet og shorts/skjørt....

Ja :/ Og vi reiser til Tunisia imorgen og da er det naturligvis MYE strand og bading osv, og jeg aner ikke hva jeg egentlig skal gjøre.. Kvinne meg opp og stikke innom kappahl og kjøpe bikini? Eller.. Huff:/

ikke lett nei, men vet du...jeg syns faktisk at store damer som utstråler selvikkerhet og trygghet, kler det meste....Skulle bare øsnke at jeg hadde den samme tryggheten og selvsikerheten selv...[&o]

så dra ut og kjøp deg noe fint til å ha på stranden...en superkul bikini[:)]

Takk! Det der hjalp mer enn man skulle tro faktisk! Jeg stikker innom imorgen og ser om jeg får tak i noe, så har jeg alternative ihvertfall hehe.

Jeg tenker at det er ingen som kjenner meg der så jeg gir faen.

Er mer usikker når jeg er med folk jeg kjenner. Da kler jeg på meg-

gå på en skikkelig undertøy/bikini butikk og få hjelp til rett bikini! garanterer at du blir mer fornøyd hvis du får noen som passer fint til din kroppfasong:)

Takk! Det der hjalp mer enn man skulle tro faktisk! Jeg stikker innom imorgen og ser om jeg får tak i noe, så har jeg alternative ihvertfall hehe.

god shopping...tips meg om butikk hvis du finner noe kult....så skal jeg følge ditt eksempel[:)]

Badedrakt! Med sånn type "stykke" av stoff som henger fra puppene og ned til dåsa omtrent. Så den sitter litt løsere og penere. Er str 56. 

Sukk, det er så KJIPT å føle seg så ukonf i egen kropp!!! Jeg skal tre uker til Kreta på søndag, og gruer meg til å måtte vise frem kroppen min... I stedet for å heller glede seg masse, liksom! Så dumt[:-][&:] Håper kroppen snart er bedre på plass. Minus 15 kg så begynner det nok å likne noe. Bare spørsmål om hvordan man kommer seg dit...[8|][8D]

ORIGINAL: maryjoleen

hva med swimdress?
sånn badedrakt med 'kjole' som henger fast utapå:)

Det var sånn jeg mente, det var sånn jeg har! [:D]

Back
Topp