Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: solstråla
bikini...
føler meg ikke lekker, men er det mest fornuftige plagget å bruke der!
ORIGINAL: Fly
bah. Jeg skulle såå ønske at jeg klarte det! Føler meg forferdelig i det, alt bare henger liksom, creds til dere som klarer det :)
ORIGINAL: Mr.Darcy
samme her....er sånn at jeg omtrent ikke bader eller trives på strenda for den saks skyld...for jeg sitter somregel i singlet og shorts/skjørt....
Ja :/ Og vi reiser til Tunisia imorgen og da er det naturligvis MYE strand og bading osv, og jeg aner ikke hva jeg egentlig skal gjøre.. Kvinne meg opp og stikke innom kappahl og kjøpe bikini? Eller.. Huff:/
samme her....er sånn at jeg omtrent ikke bader eller trives på strenda for den saks skyld...for jeg sitter somregel i singlet og shorts/skjørt....
bah. Jeg skulle såå ønske at jeg klarte det! Føler meg forferdelig i det, alt bare henger liksom, creds til dere som klarer det :)