Dere som er store (str 46+) Hva går dere i på stranden?

Badedrakt og shorts.
Men føler meg ikkje noe lekker uannsett ka eg går i.
Går i shorts pga ekstremt stygge strekkmerker på rompa og lårene.

jeg kjøpte en gang på ebay hvertfall.
tror det er sjeldent her i vårt land.
søkte bare på swimdress jeg hvertfall.
og skirted swimsuit.

http://shop.ebay.com/i.html?LH_BIN=1&_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A6%257C72%253A3112&_nkw=swimdress&_dmd=1&_dmpt=US_CSA_WC_Swimwear&_trksid=p3286.c0.m14&_vc=1

:)

Bikini eller badedrakt.. har noen ganger en lang singlet alla veromoda sine over?
Ellers så har jeg en tynn gjennomsiktig genserting som er romslig å grei å ha utenpå[:D]
Men altså når man skal til utlandet så er det tvilsomt at noen der skal se deg igjen så da er det bare å grille flesket å gi faen !! det er hvertfall min mening[8D] bruker 50 ca i klær[8|]

Nå er jeg ikke så stor lenger, men jeg var ca 96 kilo før, da brukte jeg gjennomsiktige tunikaer oppå bilkini[:)]

bikini of course[8D] driter en lang faen i hva andre mener om det. så strekkmerker, sæggisrumpe med celulitter i hopetall og bilringer får fritt pusterom gitt. (ok, ikke hele rumpa men dere skjønner tegninga). for ikke snakke om at jeg er blåhvit da siden jeg ikke får så fort farge. guri jeg er lekker[:D]

ORIGINAL: maryjoleen

hva med swimdress?
sånn badedrakt med 'kjole' som henger fast utapå:)

Ååååh..den svarte var fiiiiin!! [:D][:D]

Vanlig bikini.. Ser 100 ganger jævligere ut i badedrakt. [8D] 

Jeg har helst shorts og t-skjorte eller singlet, men om jeg skal bare har jeg shorts og bikini-overdel :)

badebrakt... eller tankini

Dra på en spesialist forretning for store damer eller undertøy[;)]
De er flinke å ser hva du kler[:D]

Back
Topp