Dere som er samboere, ugifte:

Vi har vært sammen bare 1.5 år med nr èn i vente om 12 uker. Bodd sammen siden tre uker før jeg spurte om han ville være min, vet ikke helt hva som skjedde, bare ble slik. Jeg kaller ham mye forskjellig her inne. Barnefar, samboer, kjæreste, mannen...

Jeg er 26 og han blir 24 om et halvt år.

vi he vør sammen i snart 8år=)
vi har 3barn ilag, ingen hver for oss.
å han går for både sambo å mann min. han er jo tross alt en mann, å han er min. det kommer litt ann på hvem jeg er med når jeg nevner han. vi gifter oss om 1år=) på 9års dagen
han er 27år å jeg er 25år.
har bodd ilag i snart 7år.

Hvor lenge har dere vært sammen?
1,5 år.

Har dere felles barn?
Ja, en gutt på litt over en mnd <3

Hvor gamle er dere?
Jeg er 24, han 28.

Og hovedspørsmålet: Hva omtaler dere deres bedre halvdel som?
Vi er hverken gift eller forlovet, men jeg kaller ham for mannen min og det har jeg gjort siden starten :) Som LittleMonkey skriver, er jo dama hans ;)

Vi har vært sammen i 19 år, har to felles barn og er 35 år og 37 år. Kaller min bedre halvdel for mannen (etter så mange år burde vi kanskje vært gift;)), samboeren eller navnet hans. Synes det er helt naturlig å omtale han som mannen min, for han er jo mannen jeg deler livet mitt med:)

|Frosken| skrev:
Har dere felles barn?
Hvor gamle er dere?

Og hovedspørsmålet: Hva omtaler dere deres bedre halvdel som? ( Mannen, samboeren, forloveden, kjæresten e.l.?)

Edit: Er det ikke rart å kalle han for mannen, om man ikke er gift?  ( Eller evt. har vært samboere i 47 år og er 65 år gamle...)

Er ikke samboer nå, men var før da. Svarer likvel....

Og kallte aldri han for mann, for det var han jo ikke. Men nå er han- når vi ble gift.

Jeg er nettopp blitt 24, han blir 25 i oktober, har vært sammen i 4 år. Har ett barn, nr2 på vei. Kaller han litt forskjellig, på nett og forum kaller jeg han som oftest sambo, av og til forloveden. Til kjente og familie kaller jeg han ved navn.

I 4 år i desember :)
2 stk, født i 09 og 11. Og venter en i novemer i år...<3
28 begge to :)

Sambo om noen spør eller jeg prater med fremmede, men bruker jo mest navnet til folk som vet sånn nogenlunde hvem jeg snakker om :)

Hvor lenge har dere vært sammen? Det blir 5 år i juli.
Har dere felles barn? Ja, en datter på 2 1/2 år
Hvor gamle er dere? Jeg blir 29 og han blir 32.

Og hovedspørsmålet: Hva omtaler dere deres bedre halvdel som? ( Mannen, samboeren, forloveden, kjæresten e.l.?) 
"han der svensken", "svenskefaen", gubbedingsen, mannfolket. Evt navnet hans :p
Når jeg snakker til han går det mer i elsklingen. (og så kaller han meg for "Hjärtat". *smelte*)

har bodd sammen i snart tre år og vært sammen i fire.
Har en englegutt i himmelen sammen.
Han er 30 og jeg er 23..

Kaller han samboern/kjærsten... Men som kjærster flest har vi jo andre "kallenavn" på hverandre hjemme...

Vi har vært sammen i straks 5 år :)
Har ett barn på 3 år.
Jeg blir 29 og han er akkurat 32 :)

Samboeren min :)

Vi har vært sammen og samboere i snart seks år, har to unger, og er 27 og 32 år gamle.
Jeg kaller ham stort sett for "mannen" eller navnet hans hvis jeg snakker om ham med andre - det spørs om de kjenner ham eller ikke. Til "fremmede" sier jeg mannen, til folk vi kjenner sier jeg navnet.
Han ER jo en mann, og han er min, såeh - synes ikke det er rart jeg :P Jeg får utslett av å si/skrive/tenke "sambo", og "samboeren min" er s¨fryktelig omstendelig å si!

Vi har vært sammen i 8 år.
Vi har ett barn, ingen fra før.
Vi er 24 og 27 år.

Jeg omtaler ham som samboeren min eller evt. gubben, om jeg ikke bruker navnet hans.
Vi er jo forlovet, men det er liksom ikke hovedpoenget, for man kan jo være forlovet uten å bo sammen. 

Vært sammen i 10 år til sommeren og har 1 barn på 16 mnd. Han er 27 og jeg er 26 år og jeg kaller han for gubben, samboeren min eller ved navnet hans. 
Synes egentlig ikke det er noe rart å kalle han for gubben min fordi vi er nå praktisk talt gift så lenge som vi har vært i lag :-) Har jo bundet oss på den viktigste måten, ved å få barn sammen :-D

Hvor lenge har dere vært sammen?   6 år
Har dere felles barn? 2. 07 og 11
Hvor gamle er dere? jeg er 21 og han er 22

Og hovedspørsmålet: Hva omtaler dere deres bedre halvdel som? ( Mannen, samboeren, forloveden, kjæresten e.l.?) Samboer,kjæreste, men bruker mest navnet hans :)

vært sammen i snart 7 år, har to barn sammen. Kaller han samboeren eller mannen min selv om vi ikke er gift... han er jo mann og min eheehe :P er 25 år.

Vi har vært sammen i fire år.
Vi har en datter.
Jeg er 22 og han er 24.

Omtaler han egentlig ikke som noen ting. Skriver sambo på nett, og omtaler han med navnet hans. Men hvis jeg må si noe, blir det vel kjæresten min.

Vi har vært sammen i snart 14 år har 3 barn sammen. Jeg kaller han kjærsten eller samboeren. Han er 39 og jeg er 30 år.

|Frosken| skrev:
Hvor lenge har dere vært sammen? Snart 8 år
Har dere felles barn? Ja 3, ingen utenom
Hvor gamle er dere?  Begge blir 38 i år

Og hovedspørsmålet: Hva omtaler dere deres bedre halvdel som? ( Mannen, samboeren, forloveden, kjæresten e.l.?) Sambo, kjære alt ettersom..

Edit: Er det ikke rart å kalle han for mannen, om man ikke er gift?  ( Eller evt. har vært samboere i 47 år og er 65 år gamle...)

3 år, 3 mnd

Har dere felles barn?
snart :) 2,5 mnd til!

Hvor gamle er dere?
jeg er 26, han er 28

Jeg kaller han for typa
(som er ett ord fra skien, og brukes for gutte/hetrokjæreste, og ikke lesper som mange trur :P )

Back
Topp