Dere som er samboere, ugifte:

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Hvor lenge har dere vært sammen?
Har dere felles barn?
Hvor gamle er dere?

Og hovedspørsmålet: Hva omtaler dere deres bedre halvdel som? ( Mannen, samboeren, forloveden, kjæresten e.l.?)

Edit: Er det ikke rart å kalle han for mannen, om man ikke er gift?  ( Eller evt. har vært samboere i 47 år og er 65 år gamle...)

Vært sammen 4 år i sommer.
Har ett barn sammen.
er 24 år.

Kaller han samboer eller kjæreste (kan ikke kalle han forloveden min, da vi ikke er forlovet :)   )

|Frosken| skrev:
Har dere felles barn?
Hvor gamle er dere?

Og hovedspørsmålet: Hva omtaler dere deres bedre halvdel som? ( Mannen, samboeren, forloveden, kjæresten e.l.?)

vi har vært sammen i 6 år, har 1 barn sammen og er 24 og 27 år gamle(han er eldst)
omtale varierer litt..vi ER samboere, egentlig forlovet(på 6 året....)..kan både si typen, samboeren eller mannen:p

Vært sammen 3,5 år.
Datter på litt over 1 år.

Kaller ham som oftest for kjæresten :)

Vi har vært sammen i litt over fem år, her inne kaller jeg han min samboer. Ute blandt folk, kaller jeg han navnet hans:) Jeg er 28 (iallefall i en uke til:p) han er 25. Vi har ett barn og ett på vei:)

Vi har vært sammen 4,5år
Vi har 2 felles barn på 16mnd og 3år og 4mnd
Vi blir 31 begge to gaaaanske snart

jeg kaller han gubben :) om jeg skal være veldig "formell" kaller jeg han samboeren min. 

Vi har vært sammen i 2,5 år og har en datter sammen. Venter nr 2:) Jeg blir 25 om 3 uker han er like gammel.

Omtaler han som samboeren min, har vell hendt jeg har sakt eller skrevet mannen min. Men han er jo ikke det på papiret :p

Vært sammen snart fem år, har ett barn sammen, jeg er 27 og han er 31.
Jeg omtaler han som regel som kjæresten min, samboeren min eller jeg sier navnet hans.
Kan snart kalle han mannen min da 

Vi har snart vært sammen i 2,5 år, venter vårt første barn nå i april og gifter oss i august :) Jeg er 25 og han er 26 år. Jeg sier som oftest navnet hans når jeg omtaler han ute, men her hjemme er det alt fra gutten min, forloveden eller mannen..

|Frosken| skrev:
Har dere felles barn?
Hvor gamle er dere?

Edit: Er det ikke rart å kalle han for mannen, om man ikke er gift?  ( Eller evt. har vært samboere i 47 år og er 65 år gamle...)

6,5 år
Første er på vei
25 i år

Kommer an på til hvem.. Til kjentfolk sier jeg navnet hans, her skriver jeg sambo, og vi venninnene har som vane å kalle samboerene våre mannen/ mannfolket.

Vi har vært sammen i 5 1/2 år, har 2 barn og ett til på vei og er forlovet. Sier som regel kjæresten el samboJeg er 27, han er 25 år

vi har vært sammen 4 år i sommer
jeg er 33 år og han er 32
Vi har en sønn på snart 1,5 år sammen
jeg omtaler han som samboeren, kjæresten eller navnet hans:)

|Frosken| skrev:
Hvor lenge har dere vært sammen? 5 år i april
Har dere felles barn? En sønn på 2 år, og venter nr 2 i august
Hvor gamle er dere? Jeg er 29, sambo er 28

Og hovedspørsmålet: Hva omtaler dere deres bedre halvdel som? ( Mannen, samboeren, forloveden, kjæresten e.l.?) Hjemme sier vi bare "kjæresten" til hverandre, ute omtaler jeg han som samboern eller pr navn.

Vi har vært sammen i fire år, bodd sammen i tre, har to barn, kaller han for gubben.
Han er 30, jeg er 26 :)

Vi har vært sammen i 11 år, har en sønn på snart 3. Jeg er snart 32 og samboer blir 37 i november. Har vel sagt både mannen, samboer og gubben ;) Eller navnet hans for de som kjenner oss.

|Frosken| skrev:
Hvor lenge har dere vært sammen? 5 år til sommeren
Har dere felles barn? vi har 2 barn
Hvor gamle er dere? Jeg er 26 og Sambo 29

Alle de men går mest i mannen min , han er jo en mann og min :P

Han er en mann og er min :P hihi

5 år.

Har dere felles barn?
Ja, to.

Hvor gamle er dere?
22 og snart 25.

Og hovedspørsmålet: Hva omtaler dere deres bedre halvdel som?
Omtaler han sjeldent som noe annet ved navnet jeg ... Men samboeren.

Hvor lenge har dere vært sammen? Blir 7 år den 24. november
Har dere felles barn? Ja, en sønn
Hvor gamle er dere? Jeg er 22 og han blir 27 i år :p

Går vell mest i kjæresten, eller gubben :p

Nei, jeg synes ikke det er rart.

Back
Topp