Dere som er lenger enn uke 13

Septemberkansje

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Hvordan er formen deres nå?? Har det begynt å bli bedre??:cool:

15+2 og er bedre enn på lenge, men tidvis fortsatt kvalm på kvelden om jeg har holdt på for mye iløpet av dagen.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

15+0 å i kjempe bra form:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Er 15+0 og er i fin form. Har ferie også, så nyter deilige sommerdager og slapper av :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

13 + 5 og i veldig fin form :) Eneste er sliter litt med hodeverk!

15+6 og superform :) er på ferie i Berlin og koser meg nå:) ingen andre symptomer enn en liten mage :D

Mamma for første gang i des/jan <3

Er 15+1 og sliter kun med litt bekkenløsning og hodepine. Men ellers fin form:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Min ble bra i uke 15, men blir fortsatt kvalm om ikke jeg spiser ofte nok .. Og blir fortsatt veldig fort sliten, men klarer å holde meg våken til 11 om kvelden hvertfall:p

<3 venter en vinterbebi <3

14+1 og i løpet av siste uka har det skjedd store forbedringer med tanke på både kvalme og energi :) :)

Termin 9.jan ❤️

15+5. I fin form.men er fortsatt litt plaget med trøtthet, bekkenet har begynt og hodepine.

Litt opp og ned. Krysser fingre for at det snart snur

Termin 13 januar❤️❤️

Er "bare" 12+4 idag og har vært i super fin form helt siden varmen kom :P

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

13 + 5 og i veldig fin form :) Eneste er sliter litt med hodeverk!
Det gjorde jeg også på samme tidspunkt som deg. Drikk vann vennen. Mer enn du allerede gjør.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Er 15+3 nå. Kvalmen forsvant helt i uke 9, er kun plaget med bilsyke på lengre turer. Nå er det ubehagelig i varmen, blir fortere sliten og utslått og jeg kjenner det godt i bekkenet om jeg står/går mye.. Ellers bra :)

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Back
Topp