LittleBiii
Forumet er livet
Jeg hadde nok ikke tråkka i en påleggshylle for å rekke opp, da hadde jeg nok heller spurt om hjelp 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde nok gjort det samme om jeg ikke rakk oppJeg tråkker på hylla avogtil om alt er prøvd og ingen er i nærheten! Er nå heller sjeldent det står MAT på nederste hylle. Iallefall på dem jeg tråkker på. Typ dopapir, bleiepakker, brusflasker osv. Pålegg og sånt er inne i skap, eller så høyt oppe at det ikke er naturlig å ta ett steg opp uten å føle at du bestiger ett fjell.
Uansett så sleiker nå ikke jeg på gryterett posen før jeg åpner den, så om noen hadde hatt skoen sin i nærheten av esken den sto i så trur jeg jeg hadde overlevd.![]()
Jeg tråkker på hylla avogtil om alt er prøvd og ingen er i nærheten! Er nå heller sjeldent det står MAT på nederste hylle. Iallefall på dem jeg tråkker på. Typ dopapir, bleiepakker, brusflasker osv. Pålegg og sånt er inne i skap, eller så høyt oppe at det ikke er naturlig å ta ett steg opp uten å føle at du bestiger ett fjell.
Uansett så sleiker nå ikke jeg på gryterett posen før jeg åpner den, så om noen hadde hatt skoen sin i nærheten av esken den sto i så trur jeg jeg hadde overlevd.![]()
Æsj...... Det må da gå an å spørre om hjelp..?
Jeg er 184 og når alt. Blir ofte spurt om hjelp til å ta ned ting på butikken.![]()
hmmm, dere som blir forfær fordi noen tråkker med sko i hyllene.... Hvor tror dere egentlig at emballasjen befinner seg før den kommer i hyllen? Veldig ofte på gulvet først, og tenk så mange som har tråkket der da. For ikke snakke om alle de rare plassene de har vært underveis, mellom pakking på fabrikken og utpakking i hyllene på butikken. Jeg tror et par sko i en hylle har veldig liten betydning i den sammenheng![]()
![]()