Dere som er lave....

Jeg hadde nok ikke tråkka i en påleggshylle for å rekke opp, da hadde jeg nok heller spurt om hjelp :P

Trodde ikke folk gjorde det :eek:
Er selv høy, så har ikke det problemet selv. Hender jeg hjelper noen som trenger det da:)

Ber om hjelp dersom jeg ikke rekker opp, enten andre kunder eller ansatte dersom de er i nærheten :). Aldri noe problem, det!

Jeg tråkker på hylla avogtil om alt er prøvd og ingen er i nærheten! Er nå heller sjeldent det står MAT på nederste hylle. Iallefall på dem jeg tråkker på. Typ dopapir, bleiepakker, brusflasker osv. Pålegg og sånt er inne i skap, eller så høyt oppe at det ikke er naturlig å ta ett steg opp uten å føle at du bestiger ett fjell.

Uansett så sleiker nå ikke jeg på gryterett posen før jeg åpner den, så om noen hadde hatt skoen sin i nærheten av esken den sto i så trur jeg jeg hadde overlevd. :)
Hadde nok gjort det samme om jeg ikke rakk opp :)

165, og når mye selv - men når jeg ikke når selv, er gjerne samboern der for å hjelpe meg. Jeg klarer ikke spørre fremmede om hjelp, så er jeg alene og ikke når blir ikke den tingen handlet der og da rett og slett... ;/

Hvor lavt er lavt? Jeg sliter ofte med å rekke helt øverst, og det irriterer meg! Er 164..

Jeg tråkker på hylla avogtil om alt er prøvd og ingen er i nærheten! Er nå heller sjeldent det står MAT på nederste hylle. Iallefall på dem jeg tråkker på. Typ dopapir, bleiepakker, brusflasker osv. Pålegg og sånt er inne i skap, eller så høyt oppe at det ikke er naturlig å ta ett steg opp uten å føle at du bestiger ett fjell.

Uansett så sleiker nå ikke jeg på gryterett posen før jeg åpner den, så om noen hadde hatt skoen sin i nærheten av esken den sto i så trur jeg jeg hadde overlevd. :)

Signerer denne :) Er 153 så er en del jeg ikke når...ser meg rundt etter hjelp men hvis ingen er der gjør jeg som det står over ;)

Jeg er 161 og har aldri merket at ting er for høyt i matbutikk...

Sent from my iPhone using BV Forum

Æsj...... Det må da gå an å spørre om hjelp..?

Jeg er 184 og når alt. Blir ofte spurt om hjelp til å ta ned ting på butikken. ;)

Samme her, tilbyr meg ofte å ta ned ting til folk på mat og klesbutikker etc. :)

hmmm, dere som blir forfær fordi noen tråkker med sko i hyllene.... Hvor tror dere egentlig at emballasjen befinner seg før den kommer i hyllen? Veldig ofte på gulvet først, og tenk så mange som har tråkket der da. For ikke snakke om alle de rare plassene de har vært underveis, mellom pakking på fabrikken og utpakking i hyllene på butikken. Jeg tror et par sko i en hylle har veldig liten betydning i den sammenheng ;) :p

Kan hende jeg tråkker på noen hyller, men ikke påleggs hyller nei! Spør heller om hjelp :)

hmmm, dere som blir forfær fordi noen tråkker med sko i hyllene.... Hvor tror dere egentlig at emballasjen befinner seg før den kommer i hyllen? Veldig ofte på gulvet først, og tenk så mange som har tråkket der da. For ikke snakke om alle de rare plassene de har vært underveis, mellom pakking på fabrikken og utpakking i hyllene på butikken. Jeg tror et par sko i en hylle har veldig liten betydning i den sammenheng ;) :p

Hmm
Da jeg jobbet i næringsmiddelindustrien, var aldri embalasje eller produkt i berøring med gulvet. Gulv = skitten sone, og all mat eller embalasje i berøring med gulv skulle kastes, og ivertfall ikke brukes. Æsj sier jeg bare, om sånt ligger på gulvet.

Er 155 og må titt og ofte spørre etter hjelp.
Har også kommentert flere ganger til de ansatte om å sette ned enkelte varer som de ser selges mer av. Noe de va enig med meg om, men ikke gjort noe mer med. Nå har de flyttet varen enda lengre bort i samme hylla og man må være spiderman for å nå.

159 her, og jeg rekker heller ikke opp til alt på butikken :P spesielt potetgullet. Tramper da ikke i potetgullet fordi, pleier å spørre om hjelp :)
Jobber også deltid ved siden av studiene - i matvarebutikk, og jeg har sett folk klatre i hyllene etter matvarer, men de fleste spør om hjelp :P (selv om jeg ikke er den beste hjelpa mtp høyde) :)

Har opplevd at venninna mi, som er nesten 20 centimeter lavere enn meg, ikke når opp på matbutikken og jeg må ta ned for henne. Det ordner hun nok på annet vis når ikke jeg er med uten å klatre i hyllene...

Hjemme har hun en slags liten trapp/krakk som hun bruker for å nå ting øverst i kjøkkenskapene. :p

Pleier å spørre om hjelp jeg

Back
Topp