Hva gjør dere for å bli kvitt kvalmen??
Jeg er kvalm stort sett hele døgnet, bortsett fra da jeg sover..
Jeg spyr flere ganger for dagen, noen som har noen tips om hva som kan hjelpe??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *LiLLa*
drikke masse vann.cola å kjeks hjelper åsså[:)]lykke til,håper du blir bedre i formen,er ikke no særlig å gå rundt å være så dårlig..
ORIGINAL: Geniet lykkepillen
Jeg spydde igjennom hele svangerskapet, så jeg vet ikke om jeg er den rette til å gi tips...[8D]
Noen sier seaband hjelper.. (slike som Lois Lane nevnte over her. Bånd rundt håndleddet) Det hjalp ikke meg.
Noen sier tørre, salte kjeks hjelper.. Begynn å spise om morgen FØR du står opp... Men det hjalp ikke meg.
Noen sier te hjelper.. Ingefær te.. dette hjalp ikke meg...
Men det som hjalp meg, var å spise med EN gang jeg var ferdig å spy. Da klarte jeg å holde på maten i ca 1 time, før jeg måtte spy igjen..[8D]
Og så dempet det litt kvalmen, å spise de svarte läkerolene.. Salmiakk heter de vel.
Banan spiste jeg MYE av.. Ikke fordi det hjalp mot kvalme.. men fordi det var så greit å få i retur..[8D]
ORIGINAL: pewsie
ORIGINAL: Tvilling74
Hva er seaband??
Ett bånd du skal ha rundt armen som har en kule som presser på ett spesielt punkt...
Kan brukes mot sjøsyke, bilsyke, kvalme...
Funka ikke på meg [8|]
Hva er seaband??
Ett bånd du skal ha rundt armen som har en kule som presser på ett spesielt punkt...
Funka ikke på meg [8|]
Hvor får man tak i det da??
ORIGINAL: ~Stjernemor~
Hva er seaband??
Funka ikke på meg [8|]
Hvor får man tak i det da??
Apoteket[;)]
ORIGINAL: ~Re:Play~
Småspising og salt lakris.
Ritz-kjeks og cola med farris halvt om halvt.
Frisk luft!!