Dere som er flergngsgravid

En tråd i 'April 2021' startet av Lykkepåstrimmel, 20 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lykkepåstrimmel Flørter med forumet Vårspirene 2021

Kjenner dere livmoren nå? Jeg er mellom i uke 8-10 og kjenner den rett under navelen når jeg våkner med full blære :bored:

2. Lillepersille21 Glad i forumet Høsthjerter 2017 Vårspirene 2021

Jeg trodde jeg kjente den, men da jeg var på tul i uke 12 sa han den ikke var kommet opp. Lå laangt nede o_O

3. Bamsemums2019&2021 Gift med forumet Vårspirene 2021 Junibarna 2019

Jeg er så sykt usikker. Skal spørre jordmor på tirsdag. Klarer ikke kjenne den selv, men har definitivt fått en hard babykul så jeg er rett og slett ganske forvirra over denne magen :wacky:

4. tjukkebolla^^ Mamma<3 *MIA* Vårspirene 2021

Som deg, innbiller meg at jeg kjenner den når blæra er full - men rett etter dobesøket er den "borte".. Så er nok bare blæra jeg kjenner:bag:.. Er 10 uker nå, å vært sånn en stund.. Men jeg må ha blitt rundere der nede, ei bukse jeg fikk igjen forrige helg er jeg sjanseløs på nå:bored:

5. Bobla Elsker forumet Tilgangsansvarlig Vårspirene 2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Jeg er 12+4 og kjenner kanten ca. 2 cm over skambeinet :)

6. Aprilbaby❤️ Betatt av forumet Vårspirene 2021

Jeg er 11+6 og kjenner den ikke...skal sies at jeg aldri kjente livmoren sist heller, hverken 10,15 eller 30 uker;)

7. Vimse92 Flørter med forumet Vårspirene 2021

Kjenner det også når blæra er full. Kjenner det litt etter jeg har vært på do også nå. 11+3 nå. Men kjente det allerede i uke 7 med full blære på morgenen :)

8. Hulder Forumet er livet August 2018 Vårspirene 2021

10+1, kjenner den om eg ligg heilt flatt og helst har litt i blæra. Men den er heeeilt nede ved symfysen. Og ganske djupt inne. Med bakovervendt livmor og ekstra padding på magen er det ikkje sånn kjempetydelig akkurat :rolleyes:

9. V Flørter med forumet Vårspirene 2021

Ja, kjent den fra uke 8 under navlen.. Det gjorde jeg første gang også.. ultralyden bekreftet dette også..

10. Animor Betatt av forumet Vårspirene 2021

Jeg kjenner den ikke enda, 10+4 :)

11. Mor00/15/21 Flørter med forumet Vårspirene 2021

Jeg kjenner den ikke, er 12 uker i dag.
    Men jeg kjente den heller ikke med noen av de andre, da jeg bærer innover....

12. LilleTeeniesMor Glad i forumet Sensommerbarna 2019 Vårspirene 2021

Jeg er 10+3, og kjenner den ikke enda. Kan til og med sove litt på magen denne gang :hilarious:

13. 9Lolo Flørter med forumet Vårspirene 2021

Jeg er litt usikker. Noen ganger føler jeg at jeg kjenner den, andre ganger ikke.
    Til tross for at dette er nummer 2 her, så må jeg jo spørre.. hva kjenner dere etter?

14. Animor Betatt av forumet Vårspirene 2021

Jeg kjenner etter en hard kul rett over skambenet. Merker det best rett før jeg står opp. Ganske sikker på at jeg kjente livmor i dag, men er fremdeles såpass tidlig at det like gjerne kan være oppblåst mage :hilarious:
    Dette er min tredje, så det burde jo være mulig å kjenne noe om ikke så lenge.

15. Theresa2 Flørter med forumet Vårspirene 2021

Jeg kjenner den godt, men jeg er 12 uker og gravid for andre gang. Også er jeg lav, så kanskje den popper opp litt tidlig pga mangel på plass :p

• Morsom Morsom x 1
  16. Rødt Eple Flørter med forumet

Jeg har aldri skjønt helt hva jeg skal kjenne etter:D 3 barnet, og aner ikke:facepalm:

17. Tropehus Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018* Vårspirene 2021

Samme her :shy:

18. Tulipan:) Elsker forumet Desemberlykke 2018 Vårspirene 2021 Januarlykke 2019

Jeg kjenner den godt. Er 3. gangs og uke 12. :)

19. Lina88 Flørter med forumet

Kjenner min spesielt på morgenen :) er 11+1 og andregangs.

Del denne siden