Dere som er flergngsgravid

Lykkepåstrimmel

Elsker forumet
Vårspirene 2021
Julilykke 2023
Kjenner dere livmoren nå? Jeg er mellom i uke 8-10 og kjenner den rett under navelen når jeg våkner med full blære :bored:
 
Jeg trodde jeg kjente den, men da jeg var på tul i uke 12 sa han den ikke var kommet opp. Lå laangt nede o_O
 
Jeg er så sykt usikker. Skal spørre jordmor på tirsdag. Klarer ikke kjenne den selv, men har definitivt fått en hard babykul så jeg er rett og slett ganske forvirra over denne magen :wacky:
 
Som deg, innbiller meg at jeg kjenner den når blæra er full - men rett etter dobesøket er den "borte".. Så er nok bare blæra jeg kjenner:bag:.. Er 10 uker nå, å vært sånn en stund.. Men jeg må ha blitt rundere der nede, ei bukse jeg fikk igjen forrige helg er jeg sjanseløs på nå:bored:
 
Jeg er 12+4 og kjenner kanten ca. 2 cm over skambeinet :)
 
Jeg er 11+6 og kjenner den ikke...skal sies at jeg aldri kjente livmoren sist heller, hverken 10,15 eller 30 uker;)
 
Kjenner det også når blæra er full. Kjenner det litt etter jeg har vært på do også nå. 11+3 nå. Men kjente det allerede i uke 7 med full blære på morgenen :)
 
10+1, kjenner den om eg ligg heilt flatt og helst har litt i blæra. Men den er heeeilt nede ved symfysen. Og ganske djupt inne. Med bakovervendt livmor og ekstra padding på magen er det ikkje sånn kjempetydelig akkurat :rolleyes:
 
Ja, kjent den fra uke 8 under navlen.. Det gjorde jeg første gang også.. ultralyden bekreftet dette også..
 
Jeg kjenner den ikke, er 12 uker i dag.
Men jeg kjente den heller ikke med noen av de andre, da jeg bærer innover....
 
Jeg er litt usikker. Noen ganger føler jeg at jeg kjenner den, andre ganger ikke.
Til tross for at dette er nummer 2 her, så må jeg jo spørre.. hva kjenner dere etter?
 
Jeg kjenner etter en hard kul rett over skambenet. Merker det best rett før jeg står opp. Ganske sikker på at jeg kjente livmor i dag, men er fremdeles såpass tidlig at det like gjerne kan være oppblåst mage :hilarious:
Dette er min tredje, så det burde jo være mulig å kjenne noe om ikke så lenge.
 
Jeg kjenner den godt, men jeg er 12 uker og gravid for andre gang. Også er jeg lav, så kanskje den popper opp litt tidlig pga mangel på plass :p
 
Jeg kjenner den godt. Er 3. gangs og uke 12. :)
 
Back
Topp