Dere som drikker kaffe?!

forvirretmor

Gift med forumet
Har en kaffekopp mye å si for dagsformen?

Jeg drikker ikke kaffe ,men lurer på om jeg må gi det et oppriktig forsøk,sliter så sinnsykt med å komme i gang om morran[&:]

jeg drikker kaffe eller te om morgenen, men det er vel mest for jeg syns det er godt også er det koselig å sitte med kaffen/teen og lese nettavisene[:)]

Det har mye å si for meg!! Kaffe + en rolig stund på morgenen er gull verdt! Merker når jeg ikke har fått det er jeg ikke så god å ha med å gjøre [8D]

Jeg elsker kaffe - både smaken og lukten, samt kosen ved å sitte med koppen [:D]
Og jeg vil absolutt påstå at den kvikker meg opp litt.

ORIGINAL: Marlu

Tja...

Jeg synes det er veldig godt. Men om det har så mye å si vet jeg ikke...(det har jo litt å si pga avhengigheten da men [8D])

Hvis du sliter med at du alltid er trøtt om morgenen, ville jeg heller prøvd å gjøre ting som får deg til å sove bedre om natten [:)]

Mitt største problem med søvnen er i grunn en sønn som våkner 100 ganger om natta,og der er jeg i grunn litt maktesløs[&o] Hm... tenkte litt at mitt eneste håp i dette situasjonen var kaffe[8D]

Merker at jeg blir mer våken av kaffe ja, må ha en kaffe om morgenen etter jeg ble mamma [8D] Men om du trenger en skikkelig kickstart på dagen anbefaler jeg deg herbalife sin te.. Da har du nesten ikke sjangs til å lukke øynene på mange timer[;)]

ORIGINAL: SweetCherry

jeg drikker kaffe eller te om morgenen, men det er vel mest for jeg syns det er godt også er det koselig å sitte med kaffen/teen og lese nettavisene[:)]

Signerer denne, bortsett fra at det er maillesing på jobben i stedet for nettaviser [:)] Deilig å sitte der litt alene med kaffekoppen før alle de andre kommer!

Da ville jeg heller kjøpt meg koffeinpiller. Jeg var skikkelig kaffekjærring helt frem til jeg opererte bort mandlene i Desember. Etter det har jeg nesten ikke drukket noe kaffe og det er så godt å ikke ha det å være avhengig av. For et par mnd siden ville jeg blitt en heks av et hespetre hvis jeg ikke fikk kaffe om morran. Vondt i hue også[:'(] Nå drikker jeg bare hvis vi har besøk eller er på besøk[:)]

ORIGINAL: Stine!

Da ville jeg heller kjøpt meg koffeinpiller. Jeg var skikkelig kaffekjærring helt frem til jeg opererte bort mandlene i Desember. Etter det har jeg nesten ikke drukket noe kaffe og det er så godt å ikke ha det å være avhengig av. For et par mnd siden ville jeg blitt en heks av et hespetre hvis jeg ikke fikk kaffe om morran. Vondt i hue også[:'(] Nå drikker jeg bare hvis vi har besøk eller er på besøk[:)]

Har tatt det når jeg har gått på kurs og sånn,men er det så veldig bra da?

ORIGINAL: forvirretmor

Tja...

Jeg synes det er veldig godt. Men om det har så mye å si vet jeg ikke...(det har jo litt å si pga avhengigheten da men [8D])

Hvis du sliter med at du alltid er trøtt om morgenen, ville jeg heller prøvd å gjøre ting som får deg til å sove bedre om natten [:)]

Mitt største problem med søvnen er i grunn en sønn som våkner 100 ganger om natta,og der er jeg i grunn litt maktesløs[&o] Hm... tenkte litt at mitt eneste håp i dette situasjonen var kaffe[8D]

ah...

Ville prøvd kaffe da ja [8D]

Det er veldig godt når du blir vant med smaken [:)]

Hvilken ende burde jeg begynne? Hvilken kaffe er mild i smaken for en nybegynner[8D]

Kaffe er lifesaver for meg på morran. For gubben å for jeg er ikke akkurat nusselig før jeg syner bunn!

ORIGINAL: MalinDalin

Kaffe er lifesaver for meg på morran. For gubben å for jeg er ikke akkurat nusselig før jeg syner bunn!

Er ganske sikker på at du er nusselig uansett[:)][:)][:)][:)]

nntåååå!!! Kanskje vi skal flytte sammen? Så spleiser vi på en dolce gusto maskin?[:D]

nntåååå!!! Kanskje vi skal flytte sammen? Så spleiser vi på en dolce gusto maskin?[:D]

Synes det høres ut som en genial plan![:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Mhm,må ha minst en kopp før jeg starter dagen,VELDIG viktig [:D]

Her og [:D]  helst i fred og ro!!!

Tja...

ah...

Ville prøvd kaffe da ja [8D]

Det er veldig godt når du blir vant med smaken [:)]

Hvilken ende burde jeg begynne? Hvilken kaffe er mild i smaken for en nybegynner[8D]

Melk og evt sukker er triks for en nybegynner [:)]

hva om man er gravid?.. er kaffe noe man må unngå da?

ORIGINAL: Renaten

Du skal være måteholden med koffein under graviditet, ja.

ORIGINAL: Renaten

Hvis du er gravid og lurer på hva du skal/kan spise/drikke, så er dette et fint sted:
http://matportalen.no/Emner/Gravide

Back
Topp