Dere som drikker kaffe?!

får jeg ikke kaffi om morgonen så er det best å skygge bane!!
jeg blir rett å slett i CRAPPY humør og vet ikke hvor jeg skal begyne med noe.. + at jeg får SINNSYK hodepine etter noen timer om jeg ikke får litt kaffi... hehe[:)]

ORIGINAL: Renaten

hva om man er gravid?.. er kaffe noe man må unngå da?

JM sa til meg at jeg kunne drikke et par kopper med kaffi pr dag...

ORIGINAL: Imogene

Jeg elsker kaffe - både smaken og lukten, samt kosen ved å sitte med koppen [:D]
Og jeg vil absolutt påstå at den kvikker meg opp litt.

[:)] sign!

ORIGINAL: forvirretmor

ORIGINAL: Stine!

Da ville jeg heller kjøpt meg koffeinpiller. Jeg var skikkelig kaffekjærring helt frem til jeg opererte bort mandlene i Desember. Etter det har jeg nesten ikke drukket noe kaffe og det er så godt å ikke ha det å være avhengig av. For et par mnd siden ville jeg blitt en heks av et hespetre hvis jeg ikke fikk kaffe om morran. Vondt i hue også[:'(] Nå drikker jeg bare hvis vi har besøk eller er på besøk[:)]

Har tatt det når jeg har gått på kurs og sånn,men er det så veldig bra da?

Koffein er koffein [:-] Les litt om det på nett[:)]

ORIGINAL: Dalarama

etter å ha gått hjemme i 2.5 år med guttungen, for så å begynne på skolen,..
var jeg såååå sykt trøtt.. du aner ikke..

likte ikke kaffe.. men på skolen hadde de en kaffemaskin. så for å våkne på
morgenen begynte jeg å drikke kaffe[8D] det funker!!

så nå er jeg kaffoman faktisk[:D]

Jeg skal jo også på skole til høsten så det er litt av grunnen til at jeg spør,kommer ikke til å holde ut hvis jeg ikke kvikner til.

Koffeintabletter blir jeg jo helt spinnvill på,øyne som tinntallerkener og skjelver som bare det. De er jo betydeligere seterkere enn en kopp kaffe eller?

Når det kommer til å kutte karbohydrater så kommer jeg antagelivis til å dø dersom jeg gjør det[X(] Vegetarianer og allerede undervektig så det er ikke noe alternativ for meg[:)]

Epler ja! Det kan jeg jo prøve[:)]

æ bli trøtt og døsig av kaffe, så hær virke d motsatt!![8D] En kopp før sengetid e gull!![8D]

ORIGINAL: tuppa86

æ bli trøtt og døsig av kaffe, så hær virke d motsatt!![8D] En kopp før sengetid e gull!![8D]

Den var ny![:D]

ORIGINAL: forvirretmor

ORIGINAL: tuppa86

Den var ny![:D]

hehe... ja æ e fullt klar over det!! Verste e at æ ikke tåle for my cola[8D] Da bli æ våååken og fysisk dårlig... så dær tåle æ ikke koffeinet kombinert te sukkeret trur æ... [8D]

Back
Topp