Dere som ammer...

Morgen, når jeg kommer fra jobb rundt kl.14-15 og til kvelds

En-to om natten og to-tre ganger i løpet av dagen. Eneste faste amming nå er ved leggetid.

Prøver å trappe ned til 2 ganger daglig (morgen og kveld), men kan amme opptil 4 ganger om dagen.

3-4 ganger om dagen, og samme på natten, så ca 6-8 ganger i døgnet.. Jeg tilbyr gjevnlig gjennom dagen, men ikke alltid hun er så intressert. Men om natten når hun våkner vil hun ha for å få sove igjen..

Omtrent 4-5 ganger i løpet av dagen. Eneste måten å få i hun væske, vil ikke ha vann, melk, eplejuice osv fra flaske/tutekopp/glass.

Akkurat hatt avvenning hva gjelder amming på natten, jenta våknet ca hver time og hylte etter puppen, selv om jeg visste at hun ikke var sulten. En uke med paps som tok henne på natt, og meg på et annet rom, og hun går fra 20-08 uten puppen! Likevel våkner hun blidere og mer fornøyd enn noen gang, så tydelig at sammenhengende søvn er viktig:)

Veldig lite, litt på natten, litt kos innomellom og før første hvilen. Har begynt å gi nan 2 mye istedet

Ok. Her er minst 4 ganger om dagen, ofte mer. Om natten varierer det veldig, alltid minst engang.

Litt morgen og kveld

Varierer litt. Er generelt en gang på morgenen, 2/3 ganger på dagtid (før lur), før han skal legge seg og kanskje en gang om natten — men av og til sover han hele natten igjennom :)

Blir nok mindre når jeg starter på jobb igjen

Etter hvert måltid og etter gun har våkna fra hvilene sine. På natta er det fri buffet, så der gar jeg ikke helt kontroll.

Lite i løpet av dagen, massevis fra hun har lagt seg og til vi står opp. Prøvde å kutte på natta, men etter et par uker er vi tilbake til start :(

Ammer før vi står opp, før dupp og før han legges + natt.
Han har gått ned i vekt siden sist måned og må derfor prøve å amme mer. Han spiser kun grøt som fast føde to ganger daglig.

Back
Topp