Dere som ammer..

Jeg har kuttet det meste av mat, virker det som. Alt som inneholder melkeproteiner, egg og gjær, i tillegg til kål og rå løk. Men det ga meg rolige netter, så absolutt verdt det for meg :)
Begynner litt forsiktig å innføre små mengder av dette igjen, en og en ting av gangen. Etter fire uker skal vel tarmsystemet være modent. Begynte med ost!!!

Oj det var voldsomt! Håper det ordner seg etterhvert :-)

Det er umulig at kullsyre blir tatt opp i blodet og går i melka, men lettbrus reagerer vertfall min på (søtningsmiddelet), ellers tåler han ikke koffein og løk

Det er umulig at kullsyre blir tatt opp i blodet og går i melka, men lettbrus reagerer vertfall min på (søtningsmiddelet), ellers tåler han ikke koffein og løk

Hvordan reagerer han på søtningsmiddelet? Jeg drikker ikke mye brus men greit å vite hva jeg skal se etter ;)

Her er jeg på melkefri diett da vi lurer på om det er det som gjør at hun har mye luft i magen, men det vet vi ikke før jeg har gjort det i 2-3 uker så har ca.2 uker igjen... tror jeg fikk reaksjon på peppes pizza på søndag...

Det han har reagert på er brus.. Prøvd det flere ganger, da blir det urolige kvelder :( Så har han hatt vondt I magen når jeg har drukket appelsinjuice. Ellers virker det som det meste går bra ;)

Nå har jeg kuttet det meste av ting jeg har lest kan påvirke magen. Han har fortsatt mye luft og gulper, men han hyler ikke av smerte lenger. Kommer innimellom noen små hyl, men det er ikke slik det var om helgen at han sov på det meste 2 timer den ene dagen og ellers hylte i smerte. Har og kuttet melk for å se om det kan hjelpe på magen men det tar jo tid før effekten av det er mulig å se.

Back
Topp