Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringLillepus har fint sugetak og spiser som en ulv, så ikke noe å si på det. Men jeg har fått brystbetennelse, og det er skikkelig kjipt!![]()
God bedring![]()
Mi også begynte å kreve helaftens mating da hun var like gammel. Så nå har jeg vent meg til å tilbringe kvelden i senga med puppene uteSå godt å se at det går fint for så mange
I går opplevde jeg noe unormalt, babyen ville ha mat fra kl 19 til kl 23, og sleit veldig med å sove, virket som at han hadde mageknip. Han ble irritert fordi at det ikke kom så mye melk som det pleier å gjøre tror jeg, kjentes ut som jeg var helt tom.
Men han sov da i 4 timer, og jeg våknet med så mye spreng som jeg aldri har hattmata han en gang fra en pupp, og ved neste mating var det helt vått i senga og det dryppet melk ut av den puppen han ikke hadde spist på siden kvelden før.. i dag virker det som at jeg har fulle pupper hele tiden, og han har sovet i hele dag omtrent
Han har aldri vært så urolig som han var i går kveld før. Han var akkurat 2 uker i går
Flere som har opplevd lignende?
Ja, tenkte meg at det kunne være noe i den duren. Hadde tenkt å lage sukkervann siden jeg trodde han hadde knip i magen, men så var vi faktisk fri for sukkerMi også begynte å kreve helaftens mating da hun var like gammel. Så nå har jeg vent meg til å tilbringe kvelden i senga med puppene uteBare veksler side av og til. Helt normalt ifølge hs, spiser seg opp til natta. Og går tregere på kvelden, da melka er fetere for å mette bedre.