Dere som ammer

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Bruker dere ammeBH eller vanlig? Er så drita lei av de teite ammeBHene. Så idag brukte jeg en vanlig. Litt knoting med ammingen, men det går seg vel til det og. Deilig å gå med noe annet enn de fillene :P

Bruker bare ammebh. Har prøvd vanlig i en nøden stund når alle ammebhene var til vask samtidig, men det ble bare knot.:p
Det gjør meg ingenting, jeg savner ikke de mikroskopiske bhene jeg bruker til vanlig.:p

* okt08 og jan13 <3 *

Bruker bare ammebh. Har prøvd vanlig i en nøden stund når alle ammebhene var til vask samtidig, men det ble bare knot.:p
Det gjør meg ingenting, jeg savner ikke de mikroskopiske bhene jeg bruker til vanlig.:p

* okt08 og jan13 <3 *
Haha, men de mikroskopiske mine har litt push up så jeg ikke ser ut som en gutt. :p hoho

Bruker ammebh og som regel ammesinglett utenpå... Er blitt så vant til det nå,enkelt og behagelig :) har brukt vanlig en gang i blandt, men blir da så mye knoting... Gleder meg ikke til å få igjen de to ertene mine,så går gladelig med ammebh så lenge jeg får beholde disse puppene :P

Jeg er også lei ammebh... Har dratt fram min fantastiske bodymakup fra triumph kjøpt ganske tidlig i svangerskapet, den passer disse ammepuppene braa :) jippi! Og nei, skal aldri tilbake til de gamle erterbhene... -.- men ammebh somregel enda altså, bare mååå ha litt fiine pupper av og til med skikkelig bh :)

Ja, er så lei! Gleder meg til å få gitt puppene et ekstra dytt oppover :)

*Emma020213*
*på app'n*

Usj, skikkelig lei ammebhene jeg også! Puppene blir helt formløse og ingen push. Prøvde en bh jeg har, men den passet ikke lengere.. Puppene tøt ut både her og der:-/ må på bh shopping når ammingen er over;-)

Ammeinnlegg i tøy gir litt ekstra fluff. :p

* okt08 og jan13 <3 *
Jepp!! Jeg putter ullinnlegg i mine ammebher, hjelper litt ... -.- men dere skulle sett mine vakre når jeg får putta de i skikkelig bh! haha ;) Det er altså til å anbefale!

Jepp!! Jeg putter ullinnlegg i mine ammebher, hjelper litt ... -.- men dere skulle sett mine vakre når jeg får putta de i skikkelig bh! haha ;) Det er altså til å anbefale!
Jeg liker det! ;-)
Måtte finne skikkelig bh i når sommerkjolene og lette topper ble tatt i bruk. Gud bedre meg så mye bedre det så ut enn med lefsen :D

Bruker ammebh og ammesinglet over jeg og, men det ser jo ikke spesielt bra ut! Har nok pupper for å si det slik, og med ammebh ser det ut dom jeg har en kjempepupp som starter under den ene armen og går som en bilring til under den andre.. flott det... Bruker å bytte til vanlig når jeg treffer venner på kveldstid og lille ikke er med. Jeg ser forresten frem til å være ferdig med ammingen så jeg slipper å se ut som den budeien..

Bruker ammebh og ammesinglet over jeg og, men det ser jo ikke spesielt bra ut! Har nok pupper for å si det slik, og med ammebh ser det ut dom jeg har en kjempepupp som starter under den ene armen og går som en bilring til under den andre.. flott det... Bruker å bytte til vanlig når jeg treffer venner på kveldstid og lille ikke er med. Jeg ser forresten frem til å være ferdig med ammingen så jeg slipper å se ut som den budeien..
Haha..skal jammen bli godt å bruke normale bh ja:-)

Jeg bruker ammebh, mn kun de fra lindex. Helt supre!! Ikke så mye blindet og stash, mn bortsett fra det ganske like vanlige bh-er. Det beste er at jeg ikke MÅ hekte brystholderen på stroppen med en gang jeg har amma. Den er litt tykk, så det står over puppen av seg selv, og dermed er jeg litt bedre rustet til å amme og kle på med ei hånd.

http://www.lindex.com/m/no/kategorier/produkt/?parent=20040&id=2489405

men dere som ammer... Hvor ofte ammer dere nå?

Ca:

6.30
10.00
13.00
16.00
18.00ish+grøt
18.45
23/00 når jeg legger meg.

Så sånn går no dagan ;)

Ca:

6.30
10.00