Bruker dere ammeBH eller vanlig? Er så drita lei av de teite ammeBHene. Så idag brukte jeg en vanlig. Litt knoting med ammingen, men det går seg vel til det og. Deilig å gå med noe annet enn de fillene 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, men de mikroskopiske mine har litt push up så jeg ikke ser ut som en gutt.Bruker bare ammebh. Har prøvd vanlig i en nøden stund når alle ammebhene var til vask samtidig, men det ble bare knot.![]()
Det gjør meg ingenting, jeg savner ikke de mikroskopiske bhene jeg bruker til vanlig.![]()
* okt08 og jan13 <3 *
Ammeinnlegg i tøy gir litt ekstra fluff.Haha, men de mikroskopiske mine har litt push up så jeg ikke ser ut som en gutt.hoho
Jepp!! Jeg putter ullinnlegg i mine ammebher, hjelper litt ... -.- men dere skulle sett mine vakre når jeg får putta de i skikkelig bh! hahaAmmeinnlegg i tøy gir litt ekstra fluff.
* okt08 og jan13 <3 *
Venter på de fra ebay. Kanskje de gjør susen. ;-) Har i ull, men uaktuelt i denne varmen.Ammeinnlegg i tøy gir litt ekstra fluff.![]()
* okt08 og jan13 <3 *
Jeg liker det! ;-)Jepp!! Jeg putter ullinnlegg i mine ammebher, hjelper litt ... -.- men dere skulle sett mine vakre når jeg får putta de i skikkelig bh! hahaDet er altså til å anbefale!
Haha..skal jammen bli godt å bruke normale bh jaBruker ammebh og ammesinglet over jeg og, men det ser jo ikke spesielt bra ut! Har nok pupper for å si det slik, og med ammebh ser det ut dom jeg har en kjempepupp som starter under den ene armen og går som en bilring til under den andre.. flott det... Bruker å bytte til vanlig når jeg treffer venner på kveldstid og lille ikke er med. Jeg ser forresten frem til å være ferdig med ammingen så jeg slipper å se ut som den budeien..
fortsatt hver tredje time her,litt lenger mellom den ene gangen om dagen når hun får litt grøt i mellom...men dere som ammer... Hvor ofte ammer dere nå?
Jammenmeg ganske helt likt som her!Ca:
6.30
10.00
13.00
16.00
18.00ish+grøt
18.45
23/00 når jeg legger meg.
Så sånn går no dagan![]()
Ser ikke på klokka, men kanskje ca hver tredje time. Hele døgnet. Tror det er mer for kosen enn for at han er sulten stort sett.men dere som ammer... Hvor ofte ammer dere nå?