Dere slankere!

smash

Forumet er livet
VIP
Jeg vil ha ALT av tips til mat, både middager, pålegg ol som er det beste man kan spise når man skal gå ned i vekt.. Jeg vil ned rundt 10 kg, og belønner meg selv med en scrappepakke på 2500kr om jeg klarer det[:D][:D][:D] Så dette SKAL jeg klare!!!!

Hva kan jeg spise? Noe godis som er "lov" å spise?
Hva spiser dere som kos? Middager? Knekkebrød? Brødskive? Åssen pålegg?

ORIGINAL: Kickie

Mmmm... Smash! Feilt nick å starte slanketråd ja.. [8D]

Jeg vet!! Så jeg må svikte smashen min[:(][8D]

ORIGINAL: Bella Krystall

ORIGINAL: smash

Jeg vil ha ALT av tips til mat, både middager, pålegg ol som er det beste man kan spise når man skal gå ned i vekt.. Jeg vil ned rundt 10 kr, og belønner meg selv med en scrappepakke på 2500kr om jeg klarer det[:D][:D][:D] Så dette SKAL jeg klare!!!!

Hva kan jeg spise? Noe godis som er "lov" å spise?
Hva spiser dere som kos? Middager? Knekkebrød? Brødskive? Åssen pålegg?

sleng deg inn på slankeforumet. [:)]

10 kr? [8D][;)][:D]

Er aldri noen der[:(] Oooops, hihi!

Ok, da legger jeg innlegget inn der istede[:D]

Mitt beste tips er egentlig å melde seg inn i vektklubb.no. Her får du vite hvor mange kalorier du bør spise/drikke for å gå ned så mange kg du vil. Du kan legge inn alle måltidene dine og de regner ut kaloriinnholdet. Dessuten er det et veldig kjekt forum der hvor du kan bli kjent med andre, få tips etc.
Man får i alle fall mange overraskelser når man bruker dagboka og regner ut kaloriinnholdet i ting.

Jeg har gått ned 15 kg med hjelp av vg vektklubb. Trener tre ganger i uka også.

Du kan jo sjekke ut tips på www.greteroede.no

Jeg følger det opplegget og har gått ned 6 kilo før jul, og skal ned kilo til

ORIGINAL: MammanTeOlai

Mitt beste tips er egentlig å melde seg inn i vektklubb.no. Her får du vite hvor mange kalorier du bør spise/drikke for å gå ned så mange kg du vil. Du kan legge inn alle måltidene dine og de regner ut kaloriinnholdet. Dessuten er det et veldig kjekt forum der hvor du kan bli kjent med andre, få tips etc.
Man får i alle fall mange overraskelser når man bruker dagboka og regner ut kaloriinnholdet i ting.

Hjelpes, tror ikke jeg orker å telle kalorier og alt det der, men vil spise sunt hele tiden..
Hvor lang tid brukte du på å gå ned 15 kg?
Jeg har HO, og kan ikke trene, pga store ryggsmerter.. Men er glad i å gå turer da[;)]

Hjelpes, tror ikke jeg orker å telle kalorier og alt det der, men vil spise sunt hele tiden..
Jeg har HO, og kan ikke trene, pga store ryggsmerter.. Men er glad i å gå turer da[;)]

I begynnelsen er det litt stress å legge inn all maten, men man blir vant til det. Jeg legger ikke inn alt nå lenger, men tar noen kontroller for å se om jeg har glemt hvor mange kalorier det er i ting. [;)]
Jeg har vel brukt rundt 9 mnd på det. Det har vært passe for meg for jeg klarer ikke være påpasselig med kalorier og trening hele tiden. Er nødt til å ha litt godteri. [:)]

I begynnelsen er det litt stress å legge inn all maten, men man blir vant til det. Jeg legger ikke inn alt nå lenger, men tar noen kontroller for å se om jeg har glemt hvor mange kalorier det er i ting. [;)]
Jeg har vel brukt rundt 9 mnd på det. Det har vært passe for meg for jeg klarer ikke være påpasselig med kalorier og trening hele tiden. Er nødt til å ha litt godteri. [:)]

Ja, skjønner deg godt!! Vet jeg kommer til å slite med sjokolade.. Jeg ELSKER sjokolade, og mååå ha det hver dag...
Men jeg tenkte å prøve 10-15 kg på 3-4 mnd..

ORIGINAL: lnie

Moren min gikk på en NULL karbo-diett (og går jo litt fortsatt fordi hun ikke vil gå opp den samme vekta igjen..Gikk vel ned 13 kg på 3 mnd, eller noe i den duren..er egentlig sånn to-ukers-opplegg for å gå ned bare fire kg;p)
Der gjaldt det å spise grønnsaker (ikke mais og gulrot, hvertfall), egg, kylling, fisk, rent kjøtt. Hun hadde sånn hefte med div. oppskrifter på masse forskjellige retter, aldri sett mamma lage så mye forskjellig. Alt av karbohydrater og sukker var no-no.

Det som var "greit da" var Kims baconsnackscrispgull blabla og sprite zero[8D]

IKKE mais og gulerot?? Ååå, det som er så nam[:(]

ORIGINAL: Smashing

Jeg gikk ned 24 kg ved hjelp av Grete Roede kurs[:)]

Wow, det er jo helt fantastisk!!!

Helt ærlig, spis ris, ris og atter ris (Kun uncle bens - den har bare 81 kalorier per posjon) + taco når du vil det (uten ost, tacoskjell og rømme) Og drikk masse vann og juice.. [:)]

Helt forjævlig om du ikke elsker ris og taco kanskje, men jeg lover det fungerer... Jeg fikk helt dilla etter jeg fødte, og begynte selvfølgelig å rase ned i vekt - men det var helt uten at jeg mente det for jeg prøvde ikke slanke meg, jeg bare frotset i det jeg likte best[8D]

Alltid spise frokost
Kalkun/kyllingpålegg, tomat, agurk, paprika som pynt
Nøtter, cottagecheese
Knekkebrød i stedet for brød
Drikke vann - ikke melk
Kutte ned på brus og annen drikke med mye sukker/kalorier (latte f.eks)
Middag: mye proteiner, mye grønt og lite karbo
Karbohydrater - bytte pasta og ris til fullkornspasta og ris.

Spise hver 3-4 time.
Mosjon.

Snop: popcorn og 70% sjokolade

meld det inn på vektklubb.no   der får du mattips, får sjekket kalori-innhold og noterer inn vekt etc.

Ellers er mitt tips: LITE, men OFTE.. og ikke kutt ut alt du liker, for da er det lettere å sprekke.

Trening, trening, trening.. er ellers en god ting (som jeg burde kommet i gang igjen med selv også, ugg)

Tusen takk for tips alle sammen! Dette SKAL jeg klare!!!

ORIGINAL: Laguna

Helt ærlig, spis ris, ris og atter ris (Kun uncle bens - den har bare 81 kalorier per posjon) + taco når du vil det (uten ost, tacoskjell og rømme) Og drikk masse vann og juice.. [:)]

Helt forjævlig om du ikke elsker ris og taco kanskje, men jeg lover det fungerer... Jeg fikk helt dilla etter jeg fødte, og begynte selvfølgelig å rase ned i vekt - men det var helt uten at jeg mente det for jeg prøvde ikke slanke meg, jeg bare frotset i det jeg likte best[8D]

Jeg elsker både ris og taco, men har hørt at ris ikke er bra??

Gå hurtig minimum 30 min hver dag (gjerne i litt variert terreng/oppoverbakker og lignenede..

Så kan du spise (nesten) hva du vil... så klart begrens godisen gjerne til helgene, kunn brus i helgene og drikk mye vann... så går kiloene av seg selv nærmest..

Gikk ned 18 kg jeg, på 4 måneder av det..... [;)]

jeg har gått ned 22 kg siden september[:D] ikke helt planlagt, men veldig deilig[:D]
jeg har fått store gallesteiner som plager meg skikkelig hvis jeg spiser fett[:D] har ikke klart å trene noe (bare gå litt når jeg ikke har vondt) spiser rent kjøtt, grønnsaker, brød med skinke, eller noe sunt på..
jeg har lært meg nå at jeg kan spise det meste egentlig! pizza f.eks: speltbunn, kylling eller kyllingkjøttdeig, grønnsaker, veldig forsiktig med ost.
taco: bruke kesam i stedenfor rømme (den lette) og lite ost, bare dropp det du vet er fett i..... og finn en lettere løsning! har spist meg altfor mett i jula, og alikevel gått ned 1 kg [:D]
burde gjort dette for lenge siden, men nå når jeg får så vondt av litt rømme på tacoen, merker jeg hva som er fett, og jeg har funnet mye som er godt uten fett [:)]

ORIGINAL: Laguna

Jeg elsker både ris og taco, men har hørt at ris ikke er bra??

Ja, det har jeg og for ris er fullt av karbohydrater. Men jeg er et levende bevis på at det ikke er sant[:)] Jeg var 63kg før jeg ble gravid, gikk opp til 72kg og raste ned og har endet opp på 51kg.
Og jeg spiser alt jeg orker av taco og ris[:)] Så det fungerer det altså[:D]

Back
Topp