dere pergodamer :D

2015 begynner å se lysere ut for vår del, fikk brev fra legen i dag. Jeg hadde visst hatt el da jeg tok blodprøver i jula alikevell:) Så nå ser det ut som det blir en mnd til på dobbel pergo:)
 
2015 begynner å se lysere ut for vår del, fikk brev fra legen i dag. Jeg hadde visst hatt el da jeg tok blodprøver i jula alikevell:) Så nå ser det ut som det blir en mnd til på dobbel pergo:)
Det var jo veldig gode nyheter:) Håper dere er heldigere i runde to!

Jeg er ferdig med min andre pergokur nå, tok siste pille for et par dager siden.
 
Same same :p

Er 7 dpo i dag. Pergokur denne på og el dag 32 eller noe :p har begynt med crinone nå:) hvordan går det med deg?:)

Så kjedelig! Hva er crinone og hvorfor har du fått det?
Her er alt bare kluss, fikk jo som sagt mens av meg selv i januar, ingen mens i starten på februar og negativ graviditetstest gjorde at jeg startet med primolut. Og ingen mens med primolut. Skjønner ikke hvorfor. Har jo fått mens 3 dager etter pilleslutt de andre 3 gangene jeg har tatt primolut:/ Startet da med pergo mandag (ettersom det står i pakningsvedlegget at om man ikke har regelmessig mens kan man starte når som helst.) Kjempe smerter i magen i går, klarte ikke gå,tisse,sitte eller spise:/ å i dag er det antydning til blod! Skjønner ikke hva som foregår:/
 
Så kjedelig! Hva er crinone og hvorfor har du fått det?
Her er alt bare kluss, fikk jo som sagt mens av meg selv i januar, ingen mens i starten på februar og negativ graviditetstest gjorde at jeg startet med primolut. Og ingen mens med primolut. Skjønner ikke hvorfor. Har jo fått mens 3 dager etter pilleslutt de andre 3 gangene jeg har tatt primolut:/ Startet da med pergo mandag (ettersom det står i pakningsvedlegget at om man ikke har regelmessig mens kan man starte når som helst.) Kjempe smerter i magen i går, klarte ikke gå,tisse,sitte eller spise:/ å i dag er det antydning til blod! Skjønner ikke hva som foregår:/

Crinone er progesteron. Siden jeg har hatt en sa fikk jeg det.

Det er så utrolig frustrerende når alt blir kluss.. Har du tatt kontakt med legen siden du hadde så vondt i magen?
 
Crinone er progesteron. Siden jeg har hatt en sa fikk jeg det.

Det er så utrolig frustrerende når alt blir kluss.. Har du tatt kontakt med legen siden du hadde så vondt i magen?

Skal crinone hjelpe deg med el?
Ja, blir veldig frustert når ting plutselig klusser seg til. Vi hadde jo høye forhåpninger om graviditet tidlig i 2015;)
Nei, tok ikke kontakt med lege. Jeg burde kanskje gjort det ettersom jeg begynner å kjenne de samme smertene nå. Jeg er dårlig på å kontakte lege fordi jeg ikke liker å gå dit, som regel får jeg bare beskjed om å gå hjem å hvile å ta kontakt om jeg blir verre:p
 
Nei, crinone tas etter el, det er progesteron-tilskudd, for dem som ikke produserer nok selv
 
Back
Topp